Notices
For all updates, view the main page.

Conversation Between Sheep and Maple Leaf
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 18
  1. Sheep
    April 9th, 2016 6:50 PM
    Sheep
    google would show you more than I would, I've hardly been to most interesting places in NYC and live in Staten Island which is the forgotten borough with almost nothing to do lol. I'm eager to move out somewhere, apartment prices are way too expensive here ;(
  2. Maple Leaf
    April 9th, 2016 12:38 PM
    Maple Leaf
    just taking a trip, haha. but i might attend grad school near NYC (princeton)

    what should i check out?? aside from "typical" spots like central park and whatnot
  3. Sheep
    April 9th, 2016 7:58 AM
    Sheep
    ooo awesomepossum that you're visiting here <3 are you going to college in NYC, or just taking a trip??
  4. Maple Leaf
    April 8th, 2016 2:45 PM
    Maple Leaf
    oh no, good luck with the job search!!

    i'm visiting NYC and starting college soon. so that's exciting :)
  5. Sheep
    April 8th, 2016 2:20 PM
    Sheep
    Fairly okay. I quit my job recently since my boss was rude and the pay wasn't very good, so I'm gonna start looking again soon. how about you??
  6. Maple Leaf
    April 8th, 2016 2:12 PM
    Maple Leaf
    ages indeed. how has life treated you?
  7. Sheep
    April 7th, 2016 3:37 PM
    Sheep
    OMG it's been ages. yes you do!!!
  8. Maple Leaf
    April 7th, 2016 1:03 PM
    Maple Leaf
    baaaaaa (i need to stop disappearing)
  9. Sheep
    April 11th, 2015 3:24 PM
    Sheep
    no problem & thank you <3
  10. Maple Leaf
    April 11th, 2015 2:54 PM
    Maple Leaf
    belated thanks! happy promotion you
  11. Sheep
    March 21st, 2015 7:54 AM
    Sheep
    Happy birthday you
  12. Maple Leaf
    March 3rd, 2015 3:42 PM
    Maple Leaf
    20 months later: still #fabulous
  13. Sheep
    March 3rd, 2015 3:31 PM
    Sheep
    :')
    holy crap my last VM to you LOOL
  14. Maple Leaf
    March 3rd, 2015 3:19 PM
    Maple Leaf
    nerd
  15. Sheep
    July 7th, 2013 9:42 AM
    Sheep

All times are GMT -8. The time now is 7:50 AM.