The PokéCommunity Forums Sheep
Conversation Between Sheep and Maple Leaf


Conversation Between Sheep and Maple Leaf
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 35
  1. Maple Leaf
    November 23rd, 2017 7:42 AM
    Maple Leaf
    Amtrak has a route from Chicago to Los Angeles. Forget the price... It takes too long

    Better yet for me, two potential employers (Boeing and United) are headquartered in Chicago. Love it

    North Dakota needs some love imo. It is REALLY cheap. Fargo, Bismarck, Grand Forks, etc.
  2. Sheep
    November 23rd, 2017 7:27 AM
    Sheep
    oh yeah amtrak is expensive, I thought you meant inner-city transportation, like what people use to get to work and etc
    amtrak is for long distance transport generally, like vacations etc

    and yea ; ; QC is my favorite of the two and I like old towns/cities. i loved it there! Chicago is a popular place for people here to move to lately, it'd be one of the places I'd consider too if i were to move. its somewhat expensive but being used to $2-5k/month apartments in NYC it's soo much better and like heaven for housing lol
  3. Maple Leaf
    November 23rd, 2017 7:23 AM
    Maple Leaf
    $98 is Amtrak's lowest fare from Boston to NYC (and back)

    Ohhh haha I also prefer the cold!! That's true about those cities. While good French isn't quite necessary in Montreal, it is an absolute must in Quebec City. Somewhere like Chicago wouldn't be terrible for me, expensive or not
  4. Sheep
    November 23rd, 2017 7:05 AM
    Sheep
    whoa what? NYC transportation is actually some of the cheapest in the country. $2.75 for a trip with one free transfer, and many trains will get you across like 3 NYC boroughs ahah

    boston is expensive yeah. plus it's hard for me to just up and quit my job since it gives insurance, which I need since i'm too old to be on my parents'...
    & I don't like hot places tbh, I'd rather live somewhere with snow. ideally i'd move to Quebec City or Montreal but finding a job w/ language barrier = tough ; ;
  5. Maple Leaf
    November 23rd, 2017 7:03 AM
    Maple Leaf
    Even transportation costs too much: for the train, at least $98 there and back

    I would suggest Boston, but we're almost as bad as NYC when it comes to stuff like that. Unbelievable. Where would you consider? Somewhere warmer, perhaps?
  6. Sheep
    November 22nd, 2017 5:33 PM
    Sheep
    yupp :< It really is. Super expensive for tourists and for people who live here, majority of people live with roommates or you'd have to be really really rich.. i'd love to move out honestly!
  7. Maple Leaf
    November 22nd, 2017 10:50 AM
    Maple Leaf
    Спасибо! She plays hockey for BU

    lmao @ considering Princeton in 2016 ... Not a chance. You know, I wound up not visiting NYC as discussed back then. Too expensive
  8. Sheep
    November 21st, 2017 4:21 PM
    Sheep
    oh man congrats lmao I'm the same pretty much, that sorta stuff is soo hard
    i hope it works out for you both <33
  9. Maple Leaf
    November 19th, 2017 10:32 PM
    Maple Leaf
    Ahaha I'm glad. Life has been good!! Bae talked to me first, which was a miracle because I suck at making the "first move"
  10. Sheep
    November 14th, 2017 6:44 PM
    Sheep
    fine! I'm doing well, def much better than the hell that was 2015 lol
    I hope you have too <33
  11. Maple Leaf
    November 13th, 2017 10:40 PM
    Maple Leaf
    No problem <3 How have things been otherwise?
  12. Sheep
    October 31st, 2017 5:16 PM
    Sheep
    yeah sadly. its been absolute madness lately /= i feel like it's hard to feel safe no matter where you go. thanks so much for asking btw <3
  13. Maple Leaf
    October 31st, 2017 4:26 PM
    Maple Leaf
    Wow. I'm glad you're OK. The Chelsea and Times Square incidents also weren't long ago, or at least it doesn't feel like it

    As sad as it sounds, I don't see this ever stopping
  14. Sheep
    October 31st, 2017 4:10 PM
    Sheep
    yes thank you!! i always bus home past that exact area but it happened 3pm so i didn't get tangled up in anything. scary how this stuff keeps happening around the world..
  15. Maple Leaf
    October 31st, 2017 12:46 PM
    Maple Leaf
    Are you safe??

All times are GMT -8. The time now is 11:00 AM.