TrollandToad.com
Conversation Between Sheep and Aquacorde
Showing Visitor Messages 31 to 45 of 101
  1. Aquacorde
    June 21st, 2014 5:56 PM
    Aquacorde
    At least she seems like she'll have more hands-on time with Pokémon than Max did? And she's had a bunch more focus already and wow I wish more for her but also I'm sad that Max didn't get this much

    i'm actually a few weeks behind haha i should probably catch up too but SO MANY MORE THINGS TO DO
  2. Sheep
    June 21st, 2014 5:50 PM
    Sheep
    that make sense! but ugh, i honestly dread thinking if she'd get the max treatment because i so want to see her become older and have pokemon to train of her own.. but of course it won't happen. i'll just keep daydreaming or looking at fanart/writing. :(

    left off on XY 28 so time to catch up though, awee. 8D
  3. Aquacorde
    June 21st, 2014 5:45 PM
    Aquacorde
    idk I think a Flabebe would fit her if she were a trainer already but at this point I think she needs a good playmate more than anything and Flabebe is honestly too small to be a good playmate i think? kinda like teacup dogs. loved her interaction with it tho omg
  4. Sheep
    June 21st, 2014 5:31 PM
    Sheep
    i love clemont a lot so im excited to see what korrina's like since she also has an adorable design. still sad bonnie didn't get flabebe though D: .. it fit so much!
  5. Aquacorde
    June 21st, 2014 4:55 PM
    Aquacorde
    yES they are TOO CUTE and everything is adorable and i love it
  6. Sheep
    June 21st, 2014 4:35 PM
    Sheep
    omg i saw a picture with clemont and korrina sitting together it was soo cute i need to watch that episode. ;~;
  7. Aquacorde
    April 4th, 2014 2:53 PM
    Aquacorde
    ty

    is fine i guess
  8. Sheep
    April 4th, 2014 10:18 AM
    Sheep
    /hugs
  9. Aquacorde
    November 22nd, 2013 3:50 PM
    Aquacorde
    I KNOW OH MY GOD HE'S PRECIOUS AND INVOLVED AND AAAA
  10. Sheep
    November 21st, 2013 6:06 PM
    Sheep
    saw X/Y 1-6 and omg I lOVE CLEMONT ;A;
  11. Aquacorde
    October 19th, 2013 8:32 PM
    Aquacorde
    ahhhh do so, do so! :D
  12. Sheep
    October 19th, 2013 7:22 PM
    Sheep
    Ohh, yesssss! <3 I'm so excited to watch
  13. Aquacorde
    October 19th, 2013 6:42 PM
    Aquacorde
    Well Ash arrived in Lumiose so it worked well!
  14. Sheep
    October 19th, 2013 3:19 PM
    Sheep
    OH right it was 2 eps omgg
    i didn't think he'd get to clemont that fast since he was in Lumiose but wheee awesome
  15. Aquacorde
    October 19th, 2013 11:51 AM
    Aquacorde
    This week was 1 & 2 in Japan and America! and yeah he and Bonnie are there right away sdfgh

All times are GMT -8. The time now is 3:48 AM.