Conversation Between Tamaki and Kimichi-sama
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 240
  1. Tamaki
    September 6th, 2008 7:06 PM
    Tamaki

    k. you has permission :]]]

  2. Kimichi-sama
    September 3rd, 2008 12:54 PM
    Kimichi-sama

    Same here Though I miss summer now.

  3. Tamaki
    September 2nd, 2008 7:44 PM
    Tamaki

    ^.~ I'm good. School's pretty good too. You?

  4. Kimichi-sama
    September 2nd, 2008 2:11 PM
    Kimichi-sama

    Sissy!!!!!!! *hugs*

    How was your vacation???

  5. Tamaki
    September 2nd, 2008 2:08 PM
    Tamaki

    I'm baaaack :3

    Heya~ Sup?

  6. Kimichi-sama
    August 7th, 2008 9:47 PM
    Kimichi-sama

    Yeah, I know the feeling. It's hard to believe you're shy, especially since you're pretty talkitive here ;

    School just keeps getting closer and closer for me...

  7. Tamaki
    August 6th, 2008 7:37 PM
    Tamaki

    Well... I'd like him to know, only if he'd love me back. But yes, I'm horribly shy...

    D: I go to bed at around 10:30 during school, and wake up at 7..

  8. Kimichi-sama
    August 6th, 2008 8:57 AM
    Kimichi-sama

    Well, dod you want to, or were you too shy?

    When school starts I have to go to bed before 11, and have to get up at 6 :<

  9. Tamaki
    August 5th, 2008 11:14 AM
    Tamaki

    Idk, I'm super shy irl.. I should have, huh? >.<

    I go to bed around 1 and wake up around 11, though I woke up at 9 today o:

  10. Kimichi-sama
    August 5th, 2008 8:38 AM
    Kimichi-sama

    Why didn't you tell him?

    I go to sleep at 3am ._.

  11. Tamaki
    August 4th, 2008 6:33 PM
    Tamaki

    He didn't even know I love him anyways :/ And yeah, it is..

    XD I was the same way. I slept til 11 this morning<3

  12. Kimichi-sama
    August 4th, 2008 6:28 PM
    Kimichi-sama

    Yeah. But it's hard to lose someone special.

    I do too, but I got lazy over the summer and I don't wanna get up in the morning :3

  13. Tamaki
    August 4th, 2008 6:22 PM
    Tamaki

    It's fine. There will be other guys ^.^ He was special is all.

    I start in three weeks... and I'm actually kinda glad. I miss my friends ;~;

  14. Kimichi-sama
    August 4th, 2008 6:16 PM
    Kimichi-sama

    I'm sowwy sissy D: *hugs*

    Tired. And school starts for us next Wedensday.
    You?

  15. Tamaki
    August 4th, 2008 6:12 PM
    Tamaki

    Just this guy that I'm never gonna see again ;~;

    How you been?


All times are GMT -8. The time now is 11:04 PM.