The PokéCommunity Forums Members List
Lipstick Vogue's Profile

Lipstick Vogue Lipstick Vogue is offline

thick steamy gunpla resin

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 76 to 90 of 92
  1. machomuu
    June 12th, 2016 7:33 AM
    machomuu
    Yeah, it's about goddamn time that this happened.
  2. machomuu
    May 17th, 2016 2:16 PM
    machomuu
  3. Hikamaru
    April 8th, 2016 10:46 AM
    Hikamaru
    Another thing I seem to have noticed is people pointing out a noticeable flaw on the album and that's Miles getting around half the singing roles as Alex is. The only tracks I recall that are entirely sung by Miles are Pattern and Bad Habits (I might be missing one other though) while the rest of the album seems to either be him doing some parts while Alex does others, or just Alex singing.
  4. Hikamaru
    April 7th, 2016 10:16 AM
    Hikamaru
    There's always an album with that one track many describe as the "weakest link" but here I feel like it's one of the few times I never spotted any particularly weak tracks.
  5. Hikamaru
    April 7th, 2016 9:46 AM
    Hikamaru
    So, I listened to the whole tracklist of Everything You've Come To Expect and I can see I would definitely rate 5/5. Seemed to have exceeded my expectations a long way hehehe
  6. Hikamaru
    April 3rd, 2016 11:45 AM
    Hikamaru
    Ah yes The Age Of The Understatement... back when Alex and Miles looked like identical clones and you can easily see how they've evolved since then. But I am definitely feeling Everything You've Come To Expect will be one of the most anticipated albums of the year, especially considering the 8 year gap since TAOTU.
  7. Hikamaru
    April 3rd, 2016 11:26 AM
    Hikamaru
    So, about the new TLSP album Everything You've Come To Expect... I hear you seem to be enjoying it. Here in my home country of Australia, triple j (a youth-focused radio station) is going to be showcasing it as the feature album this coming week so I'll hopefully share my experiences and thoughts as I hear some of the other tracks from the album.
  8. derozio
    April 1st, 2016 5:47 AM
    derozio
    Yeah, I respond kinda late usually. Sometimes leads to confusion lol
  9. derozio
    April 1st, 2016 4:16 AM
    derozio
    also, your signature gif is 10/10.
  10. derozio
    April 1st, 2016 3:56 AM
    derozio
    She's not busty enough. 0/10 would not waifu her.

    I kinda knew that. At least about the insert songs. That's the biggest reason behind me downloading the first two seasons. Never really got around to watching them though. Maybe it'll be the next series I pick up, I guess.

    Same. Though I would never call her 3dpd. Because she beautiful <3
  11. derozio
    March 27th, 2016 3:00 AM
    derozio
    Whos your waifu tho
    Some lil muk from symphogear who is voiced by Nana mizuki I presume?

    Oh wait, Nana reminds me. Its hinata, isn't it? XD
  12. Steven Stone
    March 9th, 2016 5:12 PM
    Steven Stone
    oh my god babymetal
  13. noa
    March 1st, 2016 4:43 PM
    noa
    Babymetal :3
  14. derozio
    February 28th, 2016 9:48 AM
    derozio
    that was legit much better than love live muke grills thou ngl
  15. derozio
    February 28th, 2016 9:47 AM
    derozio
    holy shiet.
    gotta watch macross soon.

    though the series is too long. i'll need to watch all the prequels. that's the only reason I haven't gotten around to it.

About Me

  • About Lipstick Vogue
    Location
    A place you dread and envy
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Waifu Smuggler [European branch]
    Nature
    Modest
    Go Team
    Do not display
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 4 Hours Ago 7:07 AM
  • Join Date: February 12th, 2016
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 4 of 4

All times are GMT -8. The time now is 11:19 AM.