Lumivyory's Profile Picture

Lumivyory

insanity of a manatee

Community Supporter

Visitor Messages

1 to 15 of 19
  1. Road
    August 27th, 2016 9:38 PM
    Road
    Yeah no problem!! If you come across other Lugia/Yveltal/Cobalion, my offer will never expire. c;
  2. Road
    August 27th, 2016 9:31 PM
    Road
    Ah, anything is fine haha! Just extra Pokemon. c:
  3. Road
    August 27th, 2016 9:28 PM
    Road
    Have them cloned! Coming online! c:
  4. Road
    August 27th, 2016 9:11 PM
    Road
    Yeah no problem!! Give me just a couple minutes. c:
  5. Road
    August 27th, 2016 9:06 PM
    Road
    Thanks a ton! c: Did you need Lugia cloned and returned to you?
  6. Road
    August 27th, 2016 8:57 PM
    Road
    Sorry for the wait! I can trade now if you'd like! c:
  7. Road
    August 27th, 2016 8:14 PM
    Road
    Hey there! Just need to clone Sylveon, then I can trade with ya! c:
  8. SinisterEternity
    August 26th, 2016 4:42 PM
    SinisterEternity
    WTH XD
    Also I'm totally not spamming you with pointless VMs, nope
  9. SinisterEternity
    August 24th, 2016 7:01 PM
    SinisterEternity
    2013 really, wuw
  10. Elite Overlord LeSabre™
    November 4th, 2013 11:51 PM
    Elite Overlord LeSabre™
    Well at least things aren't crazy busy. I've had days like that too where I'm too busy to do anything I actually want to.

    Uh oh, that doesn't sound good. Well, at least it'll arrive eventually :P
  11. Elite Overlord LeSabre™
    November 3rd, 2013 2:50 PM
    Elite Overlord LeSabre™
    Yeah, it's kind of a boring day for me here. Oh well, I have Pokemon Y to keep me busy :P
  12. Elite Overlord LeSabre™
    November 3rd, 2013 2:08 AM
    Elite Overlord LeSabre™
    Hey! How are you doing? Remember me from your welcome thread?
  13. SinisterEternity
    October 30th, 2013 8:25 PM
    SinisterEternity
    Well I'm gonna be late cuz, classmates want to do a Pokemon battle in X/Y
    but I don't have a team ready for that yet asda;lsa
  14. SinisterEternity
    October 30th, 2013 7:41 PM
    SinisterEternity
    Have fun at school xD
    I'm just...procrastinating at my own school right now hurr
    Or was. Don't know when you will read that. xD
  15. SinisterEternity
    October 30th, 2013 4:39 PM
    SinisterEternity
    Yeah, like that thing that happened on that game you know...xDD

About Me

  • About Lumivyory
    Location
    Russia
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Bashful
    In-Game Name
    Maria
    Go Team
    Mystic

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: December 2nd, 2016 3:38 AM
  • Join Date: October 29th, 2013
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Emblems

Emblem Showcase - 1 Awards
Icon Image Description
Name: Community Supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Issue time: October 29th, 2013 4:14 PM
Issue reason:

Mini Statistics

Age
28
Join Date
October 29th, 2013
Total Posts
9
Blog Entries
0
Lumivyory's Avatar

Recent Visitors