The PokéCommunity Forums Members List
Disturbed's Profile

Disturbed's Profile Picture
Community Supporter

Disturbed Disturbed is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 1389
  1. Juno
    July 15th, 2018 3:52 PM
    Juno
    ur a salty noodle
  2. Juno
    July 15th, 2018 3:46 PM
    Juno
    ur a wesley stickler
  3. Nah
    July 14th, 2018 11:36 AM
    Nah
    oh dear, there's going to be this level of insanity every chapter?

    ....well, it'll certainly keep things interesting at least lol
  4. Nah
    July 13th, 2018 6:47 PM
    Nah
    So I just finished chapter 1 of Danganronpa v3

    what

    the

    psyduck

    That was all completely unexpected.

    or maybe I’m just an idiot
  5. dearman4
    July 9th, 2018 12:03 AM
    dearman4
    imgbb seems to work, didn't even have to make an account and they display in the forum
  6. dearman4
    July 8th, 2018 11:16 PM
    dearman4
    I noticed, sorry about not putting it in the proper forum! Since Imgur is having problems, what is a working alternative for screenshots?
  7. Nah
    July 8th, 2018 1:38 PM
    Nah
    hey, so Bloodborne question for you

    I wanna finish the DLC and a chalice dungeon or two first, but I'm pretty sure that I'm at the point where it's about time to do the final boss. I have two "one third of umbilical cords", which the game seems to make out to be slightly important. I imagine that there's one more for me to get. Do I need to get that one more or....?
  8. TY
    July 7th, 2018 5:41 AM
    TY
    no.
  9. TY
    July 6th, 2018 6:06 AM
    TY
    so much it made me leave PC for good thanks
  10. Hyzenthlay
    July 3rd, 2018 11:31 AM
    Hyzenthlay
    I was never really one for fads myself, but looks like it's too late to say no. xD All aboard the bandwagon, I guess? ¯\_(ツ)_/¯ TY's never gonna let me live this down.
  11. Hyzenthlay
    July 1st, 2018 3:15 PM
    Hyzenthlay
    No doubt spread by a little birdie who happens to go by the name of TY? Hmm, classic defence mechanism—blaming his faults on others as a form of denial. Tsk tsk, poor unfortunate boi. :shaking-head-no:

    So, how did you come to be known as trash jake anyway?
  12. Juno
    June 27th, 2018 11:49 AM
    Juno
    what

    im never retiring
  13. TY
    June 22nd, 2018 10:55 AM
    TY
    we got a felon arrest this man
  14. TY
    June 22nd, 2018 6:06 AM
    TY
    this is the hearthstone police department this is a check up if you have a golden charged devilsaur in your collection if you do not have a golden charged devilsaur you must pay the hearthstone police department in 60 hearthstone packs
  15. Enpatsu Shakugan
    June 17th, 2018 6:30 PM
    Enpatsu Shakugan
    Haha, you're pretty funny, man.

About Me

  • About Disturbed
    Quick Self-Introduction
    ultra nerd
    Biography
    I guess I can say stuff about me.
    I make overpriced drinks for privileged white people
    I shitpost on Discord a lot
    ...I'm a nerd
    and I'm bad at talking about myself. I just kinda panic and freak out and then start repeating myself. I shitpost on Discord a lot.
    Also Known As
    Jake
    Favorite Pokémon
    no, bela. you wont find out what my favorite pokemon are by looking here
    Go Team
    Do not display
    Discord Nickname
    Disturbed

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: May 17th, 2008
  • Referrals: 6

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 81

Emblems

Emblem Showcase - 6 Total
  Emblem
Hack of the Year Third Place Emblem
This user's hack has achieved a third place as a hack represented in one of the community's annual "Hack of the Year" competitions.
Awarded: December 21st, 2008 3:44 AM
XD!
You know why. XD
Awarded: September 6th, 2009 8:28 AM
trash
garbage tier
Awarded: November 27th, 2017 11:25 PM
I GOT AN EMBLEM!
"brb, blogging this moment"
Awarded: January 30th, 2018 3:01 AM
PC IS MY LIFE
We secretly think this person just lets the Who's Online page auto-refresh for them because they are just always around.
Awarded: January 30th, 2018 3:01 AM
DESPAIR
Game Over! You've lost all your lives to Dragon!
Awarded: March 7th, 2018 1:57 PM

All times are GMT -8. The time now is 12:45 AM.