The PokéCommunity Forums Members List
BubbleBeams's Profile

BubbleBeams's Profile Picture

BubbleBeams BubbleBeams is offline

Defeating Champions Since 1999

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 136 to 146 of 146
  1. Vol'jin
    July 23rd, 2013 5:32 PM
    Vol'jin
    And its done :D
    Took me a bit to scroll the entire list lol
  2. Vol'jin
    July 23rd, 2013 5:19 PM
    Vol'jin
    Of course not! Then i cant be silly anymore lol

    You have to post in The Pairing Thread in the Forum Games section... I know how to do it, but idk if my phone can handle it... ill try tho ^_^
  3. Vol'jin
    July 23rd, 2013 5:11 PM
    Vol'jin
    I agree, yet it doesnt seem to happen often. And indeed everyone deals with emotions different, cause we are all different in some sort. And thats allright since if everyone was the same it would get boring.

    Yes i'd like to be paired. That was actually why i brought it up :3
  4. Vol'jin
    July 23rd, 2013 4:58 PM
    Vol'jin
    I barely cry... Last time i cried was 6 years ago when my finger got cut open by something... no ome knew what it was actually. I even didnt cry when i broke up with my gf, instead i just went to a calm place and i sat there for a while. A day later i played some Pokemon and other games. And now im quite normal again (and with normal i meant my normal, so silly xD).

    Oh btw theres a pairing thread here (idk what the actual purpose is tbh lol), maybe we could get paired :3
    (if my phone can handle the long list of pairs O.o)
  5. Vol'jin
    July 23rd, 2013 4:31 PM
    Vol'jin
    Same here...
    When i feel down i just listen to my favorite artist and play my fave game and things lighten up a bit. Doing things you like can make you forget the sadness, though it can still come back.
  6. Vol'jin
    July 23rd, 2013 4:21 PM
    Vol'jin
    Well i rarely get annoyed and it takes a lot to do that.
    Im not always silly, that only occurs when somethung terrible has happened and i feel down of it.
    But normally im silly and happy and so on lol
  7. Vol'jin
    July 23rd, 2013 4:05 PM
    Vol'jin
    Yep... People seem to love my silliness. It cheers them up in bad times...
    I can do something good :D (see thats silly xD)
  8. Vol'jin
    July 23rd, 2013 4:00 PM
    Vol'jin
    Lol... Yeah for me it was kinda scary too.. Now i have almost 4000 tweets and half of them dont make any sense xD
  9. Vol'jin
    July 23rd, 2013 2:02 PM
    Vol'jin
    Now you have a reason to shoot me xD
    I kinda now stalk you on Twitter lol
  10. Vol'jin
    July 22nd, 2013 11:15 AM
    Vol'jin
    No problem ^_^
    I like being friendly and making new friends is always good.
  11. Vol'jin
    July 22nd, 2013 10:37 AM
    Vol'jin
    Thought i would say hi and once again welcome to PC ^_^
    now you can shoot me xD

About Me

  • About BubbleBeams
    Quick Self-Introduction
    My name is Heidi. Just happy to be here. :)
    Interests
    Pokémon, Anime, Music, Internet, Movies, Fanfiction,

    I love making graphics.
    Location
    Iowa
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Bashful
    Also Known As
    Heidi
    Favorite Pokémon
    Vaporeon
    Flygon
    Scraggy
    Crobat
    Empoleon
    Ampharos
    Samurott
    Lugia
    Giratina
    Go Team
    Valor
  • Signature
    CURRENT CHALLENGE
    Ultimate Grass Monotype

    Fire Red (8/8) | Soul Silver (16/16) | Sapphire (8/8) | Pearl (0/8) | Black (0/8) | Y (0/8)
    Last Updated: 09.14.16

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 4th, 2016 8:40 AM
  • Join Date: July 22nd, 2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 4 of 4

All times are GMT -8. The time now is 3:17 AM.