Bradevitica's Profile Picture

Bradevitica

Visitor Messages

16 to 30 of 314
  1. ReKoil
    1 Week Ago 8:03 AM
    ReKoil
    Well we traded, he actually sent a bunch of random mons in special balls I didnt have yet for his surplus mons xD
    Besides the ones already mentioned in that thread, he sent: Safari Ball Sandile & Krabby, Heavy Ball Honedge, Friend Ball Applin. I did have all these but in differnet special balls =p
    I'm busy processing again now lulz

    Also reorganized my HA mon boxes a bit. Got every box named after a letter (or multiple), for example: HA A+B & HA C. In each box ofc are base mons with that starting letter. I got annoyed with constatly having to reorganize all 10 boxes when I got a new ball mon. This way I get some leeway, if I get a new ball mon chances are I can squeeze a couple in now without having to reorganize 10 boxes xD No boxes are completely full, other than 1 of my 2,5 S boxes lol (so many S mons =o).
  2. ReKoil
    1 Week Ago 9:09 AM
    ReKoil
    No progress with the dynamax Sword Native legendaries. Still need: Dialga, Solgaleo, Xerneas, Ho-oH, Reshiram. Still got Lugia jotted down for whenever you wanna go for it.

    Currently progressing my child acount's german game. Was originally gonna continue this for german ditto and apriballs. Then decided I should just play all the way through so I can catch another spiritomb in an apriball and possibly another porygon during dynamax adventures. Then realised I could use this game to host you any Shield natives you might want that I already did on my own acount. Will probably also need those shield natives later again when I wanna recatch them in my sword game in different balls =)

    I'm gonna need a bit to play through it though. The game was not far when I got foreign dittos elsewhere and stopped the playthrough early (reached motostoke but didnt do anything there yet). Also cant really rush through since I cant send over any high level mons due to there not being a way to transfer mons between accounts without outside help (speaking of, gonna need your help to transfer that spiritomb/porygon/dittos, and maybe a few others, with remaining apriballs, once I have them; from my child acount to the other). We can discuss details when I actually reach that point =p

    While typing this I just beat the fairy gym. Gonna take me a bit to reach the tundra lol (without accepting defeat in that peony fight anyway).
  3. ReKoil
    1 Week Ago 8:55 AM
    ReKoil
    In one of the posts further down he says I missed rufflet and says he'll breed me a HA level ball Rufflet free of charge. As well as a Moon Ball Lunatone & Love Ball Solrock (both aprimons that are missing on my non-HA mons tab), as well as a bunch of other HA mons that I currently dont yet have in an special ball.

    I didn't realise HA Mudbray was missing from his list till you pointed it out xD
    Should be just HA mudbray after that massive trade sunday yea. I'll still be interested in most aprimons in balls that are different from the ones I have though ;)

    I copied your wishlist into a .txt file so I can find it easier =p I'll let you know if I encounter any.
  4. ReKoil
    1 Week Ago 8:49 AM
    ReKoil
    You might wanna recheck your boxes and see if you misplaced it,because im 99% certain that back when I traded you HA fossil mons I already traded you one of my HA Amaura, which is in a Heavy Ball. Unles you want it without HA? In which case just stick it in with a ditto and wait for it to get the ability you want =p I don't mind breeding another, but its a bit of a waste of a trademon if you already have one (as in, you could have traded for something else instead ^^)
    Also, my HA foongus is in a Friend ball. I can breed you one of those, with or without HA. Don't have the others.
    Wouldn't mind taking the love ball Klefki.
  5. ReKoil
    2 Weeks Ago 3:44 PM
    ReKoil
    also made a couple threads: https://www.pokecommunity.com/showthread.php?p=10278137#post10278137
    & https://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=445244

    if you want a list of mons I'm looking for without having to scroll through my trade sheet searching for them =p

    Offer in those threads applies to you as well ofc.
  6. ReKoil
    2 Weeks Ago 3:31 PM
    ReKoil
    Okay I have completely caught up my breeding. Like half an hour before midnight, after that it was updating the layout of my tradesheet (there were vague lines in the program I was using but the online version never had lines, it does now) and updating the online version after that.

    After you traded me HA Tauros I used a Ability Patch and a Level Ball myself to get one in a special ball. not long after I received a sport ball HA tauros in a trade. Neither is a safari Ball, which was what you were interested in. But maybe you want one of these? Wasn't uch to process though. male only so no egg moves.

    Also obtained a Lure & Safari Ball (one had HA, the other didnt) Nidoran. I tried to get egg moves onto em by rebreeding to female then sticking them in with my male one that was fully egg moved. Apparantly even though both hatch from the same egg its not possible to breed the ball across multiples. They will always have the ball of the female after all. WHich also meant I couldnt get HA onto the one that didnt have it (had to use my last Ability patch on it insteadT^T). These things are such a pain in the butt lol.

    Anyway, my online trade sheet is up to date now , might wanna give it a browse =)
  7. ReKoil
    2 Weeks Ago 12:32 AM
    ReKoil
    I also obtained a Dream Ball HA Bronzor at some point. As well as a Moon Ball Yamask and Heavy Ball cryogonal and one other mon from the non-ha tab (i already forgot lol).
    Busy processing the HA mons still, but I think I might be able to finish them today. I'll be updating my online trade sheet when I have finished ofc.
  8. ReKoil
    2 Weeks Ago 6:44 AM
    ReKoil
    Lol damn. I bumped into a red beam raid den while hatching eggs. It was a 5 star Gothitelle raid. Figured even if it doesnt have HA I can just use a dream ball and then either trade or grind for an ability patch.... but the gothitelle came with it's HA shadow Tag xD

    Guess theres a psychic type event going on, since gothitelle isnt native to shield, but during those 'type events' you can get the opposing version's mons (I caught so many flapple during the grass one rofl).
    Randomly one less HA mon to look out for =o
  9. ReKoil
    2 Weeks Ago 12:49 PM
    ReKoil
    Thats pretty lazy lol

    Still looking for a moon ball mimikyu yes, but dont have any spare balls for it. Kinda reserving special balls I have for HA mons I'm processing atm.
    Also, you already traded me a dream ball one =p
  10. ReKoil
    3 Weeks Ago 2:04 PM
    ReKoil
    https://www.serebii.net/pokedex-sm/411.shtml

    it says HA - soundproof for me =o
    Time will tell I guess, if they make them available with HA or not =p
  11. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:52 PM
    ReKoil
    That is if they even let you get an HA rampardos/bastiodon in them in the first place =p
    Though even then it might still be possible with transfer. idk if they were available with HA in any other games.
  12. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:50 PM
    ReKoil
    Oh, forgot to put a bottlecap on one of them.

    Well we will probably trade again sooner or later, guess I'll add it next time. I still have some spares after all.
  13. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:49 PM
    ReKoil
    ye, most of the fossil mons had that too. Was actually kinda happy I was done with them =p
  14. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:34 PM
    ReKoil
    All right got a HA snover ready now too. Connected to the internet and ready to trade.

    Ngl, i'm not looking forward to breeding salandit. I already went through that pain in the butt with combee too. Took forever to get the HA onto a female xD
  15. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:23 PM
    ReKoil
    Gonna need a bit to breed the snover, got the other 2 ready already.I already bred both zigzagoons just so I could have one ready, whichever it was =p

    had some crappy luck breeding larvitar and sudowoodo. they got 50-50 gender ratios, and yet somehow the game managed to give me 15 female in a row for larvitar, when I needed the tyranitar I caught in a level ball to produce a male larvitar. The sudowoodoo was worse, the 23rd was a male, like wtf. 50-50 gender ratio my ass xD

About Me

  • About Bradevitica
    Location
    Europe
    In-Game Name
    Bradevitica
    Go Team
    Do not display

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 21 Hours Ago 11:22 AM
  • Join Date: January 21st, 2020
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Mini Statistics

Age
29
Join Date
January 21st, 2020
Total Posts
18
Blog Entries
0
Bradevitica's Avatar

Recent Visitors

The last 8 visitor(s) to this page were:
  1. BigDaddyMike
  2. De-Sero
  3. D_Roy
  4. Louise28
  5. Palamon
  6. Paranoid Llama
  7. purplemonkey5678
  8. ReKoil