Ranx's Profile Picture

Ranx

Baadshah :P

Visitor Messages

31 to 45 of 87
  1. Dragon_Trainer_
    January 8th, 2014 8:00 AM
    Dragon_Trainer_
    I'm great too....... I read a post that said you are from India........... Where exactly?
  2. Dragon_Trainer_
    January 8th, 2014 7:48 AM
    Dragon_Trainer_
    Hello! How are you?
  3. Avishka
    January 7th, 2014 8:47 AM
    Avishka
    good night
    cya later. :3
  4. Avishka
    January 7th, 2014 8:46 AM
    Avishka
    Kay give me the link of ur hack xD
    hell yeah! :p
  5. Avishka
    January 7th, 2014 8:37 AM
    Avishka
    ohhh
    yeah i play hacks...haven't played one in months tbh ;~;
  6. Avishka
    January 7th, 2014 8:12 AM
    Avishka
    ohhh then ur reason must be correct :p xD
    sup?
  7. Sheep
    January 6th, 2014 8:14 AM
    Sheep
    Ah nope, I'm not a hacker at all. But lots of people here are! :'o
  8. Avishka
    January 6th, 2014 3:34 AM
    Avishka
    lol bwkf
    tujhe kya laga Mei kya puch rahi Hu? XD
  9. Limerent
    January 6th, 2014 3:16 AM
    Limerent
    Oh dear god no, my only skills are eating food, taking up space and playing some video games! I can be a good friend too, at least I try to be.
    It's from Cyanide & Happiness, a daily webcomic that's also made a few short animations. They've got a really errrr, unique, sense of humour :)
  10. Avishka
    January 6th, 2014 2:56 AM
    Avishka
    hmm the way you talk xd Maybe becuz we are born in the same month .. and year
    yeh kya h? :P
    abbe i asked why did you chose Ranx? XD
  11. Avishka
    January 6th, 2014 2:49 AM
    Avishka
    chal bye
    see ya later~
  12. Limerent
    January 6th, 2014 2:48 AM
    Limerent
    Perhaps you'll like this :D
  13. Avishka
    January 6th, 2014 2:44 AM
    Avishka
    yup mera nature Mei hai :P lol
    btw why Ranx? :P
  14. Avishka
    January 6th, 2014 2:33 AM
    Avishka
    no reason ....just wanted to xD
    yeah i know after all mera nam Jo h :p XP
  15. DrFuji
    January 6th, 2014 2:31 AM
    DrFuji
    Hey there, how's it going? :P

About Me

  • About Ranx
    Biography
    I am a nice guy .. friendly to everyone .. can be rude tooo if you are rude to me -.- anyways :P
    Mostly i am in a happy mood :D
    Well You can VM or PM me if you wanna talk to mee :)
    most probably you will find that i am a good friend to have :P
    Interests
    playing games and football :)
    Location
    Earth :D
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Student
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Happy
    Favorite Pokémon
    Scizor :)
  • Signature
    Umm hii lets make some fraandship :P

    I am working on a hack pokemon enforcers if you wanna join mee
    You are most welcome :)

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 26th, 2015 4:03 AM
  • Join Date: January 1st, 2014
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Mini Statistics

Age
22
Join Date
January 1st, 2014
Total Posts
33
Blog Entries
0
Ranx's Avatar