Ready4failure's Profile Picture

Ready4failure

my friends and i on youtube...

Visitor Messages

166 to 180 of 225
  1. yomamathecableguy
    May 23rd, 2010 7:50 AM
    yomamathecableguy
    haha Awesome. Good luck. :)

    I do my freelancing work, chat with my girlfriend, watch TV, work on my guides, work on any kind of challenge (i.e. the monotype challenge) that I'm currently doing, play the 360, try to memorize some more ancient math sutras, and the list continues forever. lol
  2. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 7:48 PM
    yomamathecableguy
    LOL It's only because I check every like 15-20 minutes or so. :P And wow.. well, good luck with it anyway. lol
  3. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 6:37 PM
    yomamathecableguy
    lol That's not too bad. :P
  4. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 4:58 PM
    yomamathecableguy
    lol I agree. It's German.. I'm actually learning German right now. ^_^ What's your last name?
  5. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 3:42 PM
    yomamathecableguy
    I just like saying my last name. lol!
  6. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 3:28 PM
    yomamathecableguy
    lol I'm here too I guess.
  7. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 10:14 AM
    yomamathecableguy
    haha It's not a problem man. Have a fun time! Talk to you soon.
  8. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 9:27 AM
    yomamathecableguy
    haha Sounds like you had fun then. :D
  9. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 7:50 AM
    yomamathecableguy
    Whatever you say. :P

    Ohhhhh yeahhhhh my bad. lol Have fun with that. ;P
  10. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 7:32 AM
    yomamathecableguy
    haha Indeed you do :P And thanks! I'll be sure to let you know. :) I'll also update you at various stages of development.. like I should have the registration system up and running in less than 3 days. Could I have your email to add to my mailing list?
  11. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 6:54 AM
    yomamathecableguy
    haha I'm the same way.. I'm extremely ticklish like everywhere, so it sucks. >.> My girlfriend always takes advantage of that. XD

    Alright, just reply when you get back I guess. :) Oh btw, my PokeMall has finally started to be developed. :)
  12. yomamathecableguy
    May 22nd, 2010 6:17 AM
    yomamathecableguy
    lol I've always been a nightcrawler man. :P And wow.. well stop shaking. lmao
  13. yomamathecableguy
    May 21st, 2010 7:14 PM
    yomamathecableguy
    That really sucks man. Well, I'm still on, but good night. Oh yeah, my PokeMall is finally starting to be developed. :)
  14. yomamathecableguy
    May 21st, 2010 3:53 PM
    yomamathecableguy
    lol Well just don't give up. I sure you'll finish it.... eventually.
  15. yomamathecableguy
    May 21st, 2010 3:44 PM
    yomamathecableguy
    lol Sooo much text.. I'm too lazy to make a real reply. So, that's pretty cool man. lol

About Me

  • About Ready4failure
    Biography
    Im 16, love pokemon, digimon, Megaman, Bleach, and a slew of other Animes. other than the fact that I'm gay and I love to learn things, there's nothing else worth mentioning. Except i luv crunchyroll.com. some of my best friends are there ^^ (I'm hollowxblade there btw, i hav the same avi here and there so im not hard to miss LOL)
    Interests
    Anime, computers, and cute boys, my three favorite things >.<
    Location
    NY, USA
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Pokemon master... or failure
    Nature
    Lonely
    Favorite Pokémon
    Scizor, Deoxys, Honchkrow, Feraligatr, Meganium, Typhlosion. That is my Soul Silver team. I raised them from start to finish of the game. They ROCK!!
  • Signature
    Not Racist, Not Violent, No Longer Silent!

    EVERYONE GO HERE!! its my best buddy's site! http://pokemall.proboards.com he's really excited bout it, and its gunna be good!

    Failure, I'm always ready for. It's the people trying to hold me back from trying, the people holding me from my dreams, they are what I can't stand...

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 7th, 2011 1:16 PM
  • Join Date: March 29th, 2010
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Mini Statistics

Date of Birth
June 5, 1993 (28)
Join Date
March 29th, 2010
Total Posts
18
Blog Entries
0
Ready4failure's Avatar

Recent Visitors