Notices
For all updates, view the main page.

Rezordaxx Rezordaxx is offline

Asks many questions!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 76
  1. Nex
    July 16th, 2016 8:14 AM
    Nex
    oh ok haha
  2. Nex
    July 14th, 2016 4:54 PM
    Nex
    depends on my mod though, is there anything you need so I could look into it?
  3. Nex
    June 17th, 2016 1:41 PM
    Nex
    I mayyyyybeeee can help a bit out
  4. Nex
    June 3rd, 2016 4:23 AM
    Nex
    but still
  5. Nex
    May 29th, 2016 8:58 PM
    Nex
    :/ ask a mod to close ur thread
  6. SplinterMaster
    May 17th, 2016 6:43 AM
    SplinterMaster
    how do you hack
  7. Nex
    May 16th, 2016 3:58 PM
    Nex
    atleast lol
  8. Nex
    April 30th, 2016 5:00 PM
    Nex
    are you still alive bruh?
  9. Nex
    September 26th, 2015 2:20 PM
    Nex
    I herd Nex lieks mudkipz
  10. Diegoisawesome
    April 25th, 2015 10:57 AM
    Diegoisawesome
    Yeah, it would probably work very similarly to what I have now. However, I don't have the time right now to make it.
  11. Diegoisawesome
    April 23rd, 2015 10:05 PM
    Diegoisawesome
    I don't actually, if I already had something like that programmed I'd have put it into the tool already.
  12. EeVictinee
    March 13th, 2015 12:50 AM
    EeVictinee
    K m8.
  13. Nex
    March 4th, 2015 8:19 AM
    Nex
    idk
  14. EeVictinee
    February 25th, 2015 5:26 AM
    EeVictinee
    Its okay. I'm willing to wait. If you still want to finish the hack that is.
  15. EeVictinee
    December 22nd, 2014 10:28 PM
    EeVictinee
    You still have a hack to finish, you know.

About Me

  • About Rezordaxx
    Interests
    Playing Pokémon and skating!
    Location
    The Netherlands
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Sem
    Favorite Pokémon
    Blastoise
    Bulbasaur
    Go Team
    Mystic
  • Signature

    My hack

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 16th, 2016 7:44 AM
  • Join Date: August 24th, 2013
  • Referrals: 3

Friends

Showing Friends 1 to 14 of 14

All times are GMT -8. The time now is 1:06 PM.