TrollandToad.com
Phanton's Profile Picture

Phanton Phanton is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 1227
  1. ~RNC~
    3 Weeks Ago 5:10 PM
    ~RNC~
    Never shopped there, may need to check it out later.
  2. ~RNC~
    3 Weeks Ago 1:59 PM
    ~RNC~
    That;s me, but mostly only from ebay.
  3. Soapyyy
    4 Weeks Ago 5:56 AM
    Soapyyy
    Where are you in the game now? ^-^
  4. ~RNC~
    4 Weeks Ago 5:08 PM
    ~RNC~
    I check out what deals they have but never go shopping it and never thought about online shopping before either.
  5. ~RNC~
    4 Weeks Ago 5:50 PM
    ~RNC~
    I have never been out on a Black Friday before, heard to many cramped and pushing stories for that.
  6. Soapyyy
    4 Weeks Ago 4:28 PM
    Soapyyy
    Oh it might've been it, a persuasion check. Hmm But why didn't you asked Wynne to do it?
  7. Soapyyy
    4 Weeks Ago 1:35 PM
    Soapyyy
    Well if you said you agreed with Cullen and said the Circle needed to be purged...there you go. There was an achievement on PS3, idk if they have that on PC but it might help you see. I also tried to be neutral the first time and it counted as Templars
  8. Soapyyy
    August 18th, 2017 6:48 AM
    Soapyyy
    What? Why? :/ Usually Irving brings up mages to fight the Demon together....or did you side with the Templars?
  9. ~RNC~
    August 17th, 2017 6:15 PM
    ~RNC~
    I am wanting to get switch, but am hoping the price will come down soon or some kind if sale for it at last.
  10. Soapyyy
    August 17th, 2017 6:48 AM
    Soapyyy
    Ooh I remember that dialogue. Yeah I think it was the only approval I didn't forge by resetting with him lol
  11. Soapyyy
    August 16th, 2017 6:59 PM
    Soapyyy
    lol how did you manage that o_o Sten is a mystery to me
  12. Soapyyy
    August 16th, 2017 2:48 PM
    Soapyyy
    haha, the mod gives you the exp and the codex entries automatically.
    Mage are terrible. The Mage Tower is the worst part. You will die a lot
  13. Soapyyy
    August 16th, 2017 2:38 PM
    Soapyyy
    Yeah, that Fade part is the one I installed a mod to skip it lol. Sooooo long and tedious :/
    Yeah haha the dog interactions at camp are great, poor Morrigan
  14. Soapyyy
    August 16th, 2017 6:21 AM
    Soapyyy
    That's so true Poor Wolves. The Mabari aren't specially cute but I think they're still awesome. They're wardogs after all
  15. Soapyyy
    August 15th, 2017 6:59 PM
    Soapyyy
    Hahaha I always forget I can steal, and I usually play a rogue lol
    The dog is so chill. Fave character. No one is chill in Dragon Age except the dogs

About Me

  • About Phanton
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Timid
    Also Known As
    Max
    Favorite Pokémon
    Charizard
  • Signature








    ● FC : 0834-3641-1029 - IGN: Max ●
    Shop | Trader Reviews | VM me | PM me

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 6:42 AM
  • Join Date: March 22nd, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 15 of 15

All times are GMT -8. The time now is 7:36 AM.