TiTaN.JuStIn's Profile Picture

TiTaN.JuStIn

Fighting the army of Stress...

Visitor Messages

121 to 135 of 201
  1. Kitty
    December 3rd, 2011 4:53 AM
    Kitty
    I am NOT a lady, lol. xD And 9th grade? What, out of 12 grades overall, right? :P 10 grade, let me guess.... It's either you didn't have money for school or you had to repeat. :3

    And I'm...................... in............... 8th grade. :P ...A sophomore, I guess. XD
  2. Kitty
    December 3rd, 2011 4:48 AM
    Kitty
    Yes, I know. It took some... teamwork, which we call cheating *coughs* you heard nothing!.. And yeah, made me busy. :P And yes, Intermediate Algebra, and Statistics, and Geometry... all at the same time. OTL Blame my school for having the most advanced curriculum, kay? xD

    Why? :3 What grade are you in first? THEN I'll tell you. xP
  3. Kitty
    December 3rd, 2011 4:43 AM
    Kitty
    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/378698_258925657494916_100001324528832_735563_1315560834_n.jpg

    Take a look at that link above, and then you'd understand why I haven't been on much in the roleplay corner. xD As well with that, I guess I'm kinda scared to roleplay, lols. Like, really. o.o Many many things have happened. But then again.. Since my Technical Writing has gotten lower... D: It feels that I need practice on English, word count, and grammar.. roleplaying? xDDD

    But to be honest, I kinda miss roleplaying with you guys, haha.. :3
  4. Kitty
    December 3rd, 2011 4:30 AM
    Kitty
    What first one xD I'm used to everybody being random. :P

    Yay! x3 Ikr. :P NP, Tj. :DD Welll... If you STILL think it's not unique.. Tee-Jay. XDD LOL kidding. :3

    Hmmm.. Ohyeaah~~ TJGamer. :3 I haven't seen that guy for a while, lolz.
  5. Kitty
    December 3rd, 2011 3:37 AM
    Kitty
    It is not a dream, lol. >D It's the fantasy based reality we are living in now. xDD

    (Hmmm.... I don't like calling boys Justin... o3o And I don't really think Tigerclaws is an appropriate name... Hmmm.... TJ! :33 That ok? xP If not, I'll go back to calling you Justin. :P) Ahh.. I feel the same way here too, lolz. Via internet and me? xD am I not a folk via internet already? :'3 Or am I really that special to be separated from the via internet thing? xDDD Lol jk. :D Hmmm... why don't you... roleplay? XD
  6. Kitty
    December 3rd, 2011 3:00 AM
    Kitty
    Lol. xD Probably flight lessons. xP

    (I prefer being calleddd..... Idk. xD Jira? *shrugs* How about you? I can't just call you by the horribly long username, lolz.) Alone? Why?
  7. Kitty
    December 2nd, 2011 10:39 PM
    Kitty
    Training for what? O.o xD LOLz.

    Lol it's like that, and sometimes purgatory. NOO!!!! Yet, no P.E teacher... >D
  8. Kitty
    December 2nd, 2011 4:54 AM
    Kitty
    LOL xD coincidence?

    My school is a living hell and heaven, lolz. xDD Really? TELL ME YOUR SCHOOL, NAO! XD
  9. Kitty
    December 1st, 2011 5:51 AM
    Kitty
    Lol. xD it will be raining cats and dogs. :P

    Really? O.o Wew. xD I've heard from my own friends that if you ever survive all four of our school years here, you're good to go in life.
  10. Kitty
    December 1st, 2011 5:26 AM
    Kitty
    IT must be... Climate Change. xP Or they just want it to. :P

    I never tried skiing before. Sounds scary, lol. xD
  11. Kitty
    December 1st, 2011 4:39 AM
    Kitty
    Correction, tomorrow, 4 days. ^^;

    Lolz... I WANT SNOW :D Same to you~!! :> Lol. xD; Ahh... Best time to ice skate. :P
  12. Kitty
    November 30th, 2011 1:35 PM
    Kitty
    Lol, well... it's not really a birthday party or anything... Lemme pop it: December 6. If you look at my stats, you'll know why I'm quite sad about this. :P Haha, yeah.

    Yeah.. He won't be the same Lu we've all known. He won't be "That overall nice guy" now, haha.
  13. Kitty
    November 30th, 2011 5:48 AM
    Kitty
    Well, that day is the one day.. December 6... And it'll be the first day ever that I don't spend it with anybody.. Haha.. yes, it's somewhat importand.

    Yeah, I know right.. He's really not that active anymore.. I missed those days, haha.. He says he's not planning a remake, tho.. Lol.
  14. Kitty
    November 30th, 2011 5:27 AM
    Kitty
    Haha, well.. Life has been treating me cruel these past 10 days, sadly. And it's already 6 days before the day. Many bad things has been happening, along with some nifty things.. So yeah, I really have been having mixed feelings since 10 days ago.

    Well, I'm even more surprised you know, I believe it was last year on Lysander's roleplay.. Haha. And of course I remember you, I often remember the people that stood out imo.
  15. Kitty
    November 29th, 2011 7:06 PM
    Kitty
    I'm... somehow irritated, and yet fine, to be honest. Mixed, lol. Thanks for asking tho, hehe.

    I still can't believe you remember me, haha...

About Me

  • About TiTaN.JuStIn
    Biography
    Under construction... Please wait for 365 years.
    Interests
    Same as above...
    Location
    Somewhere in the hills, waiting
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    I'm the Vice-President of our school.
    Nature
    Lonely
    Favorite Pokémon
    Buizel, Turtwig, Articuno, Moltres, Lake Trio, Treeko, Grovyle, Sceptile, Charmander, Squirtle and Bulbasaur
  • Signature
    It's not a matter of can or can't.
    -Lightning (Final FantasyXIII)


    "Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that."
    -Martin Luther King, Jr.

    RPs I joined:

    Pokemon: Fresh Start (as Richard J. Hope)

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: April 21st, 2012 3:24 AM
  • Join Date: January 20th, 2011
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Emblems

Emblem Showcase - 2 Awards
Icon Image Description
Name: Who's That Pokémon! Bronze Emblem
Congrats! This member successfully guessed one Pokémon in 'Who's that Pokemon!'
Issue time: June 15th, 2011 3:55 PM
Issue reason:
Name: 2012
This member chimed into MMXII at the PokéCommunity!
Issue time: January 13th, 2012 8:29 PM
Issue reason:

Mini Statistics

Join Date
January 20th, 2011
Total Posts
177
Blog Entries
0
TiTaN.JuStIn's Avatar

Recent Visitors