IV's Profile Picture

IV

Your local Dutch joker

Visitor Messages

1 to 15 of 824
  1. .hack
    9 Hours Ago 12:22 PM
    .hack
    I haven't played the TCG in years but I do have a ton of cards that I still collect occasionally when I see a cool product like the tins or the decks. Isn't there a Cyber Dragon deck coming soon? Defo gonna pick that up!
    I've definitely built my share of meme decks in duel links, the evil hero one I'm building is gonna be pretty tilt-y too! haha
  2. .hack
    9 Hours Ago 11:59 AM
    .hack
    Yeah I think you're right on Sora, he's a likely pick to be after Declan.
    I absolutely love playing Cyber Dragons lol, it is one of my favourite decks that has served me well meta-wise over the years, they even called it the deck that wouldn't die haha. It's a shame the ban lists are always trying to gut it, komoney can't have such a old deck consistently do well.
    I love playing classic archetypes like DM, Red eyes, Blue Eyes and Heroes too! I'm currently trying to build a new Evil Hero deck!
  3. .hack
    10 Hours Ago 11:35 AM
    .hack
    I hope Shay gets added to Duel Links soon! I really like Reiji/Declan in Arc V who we are getting soon! :)) And Yuto too was my favourite "Yu" of the bunch.
    Tbh I like IV as a character and love his design but not crazy into Gimmick Puppets. I do like playing D/D/D's tho, maybe another reason I like Declan! :)
  4. .hack
    10 Hours Ago 11:21 AM
    .hack
    lol I almost put "yugioh lover" but settled on the more tame "fan".
    That's cool! For me it's Yami Bakura and I also love Jesse/Johan from GX.
    Nice to meet you! :))
  5. .hack
    10 Hours Ago 11:07 AM
    .hack
    Hey! Saw you were a fellow Yugioh fan so thought I would send a message! Quattro/IV was one of my favs from Zexal too!
  6. ReKoil
    13 Hours Ago 8:29 AM
    ReKoil
    I usually go with Soviets in the RA games.
    Loved spamming the Kirovs ^.^
    Dreadnought's and apocalypse tanks were really useful too.
  7. ReKoil
    13 Hours Ago 8:16 AM
    ReKoil
    For Kane!
  8. ReKoil
    1 Day Ago 1:39 PM
    ReKoil
    GDI has cool mechs, but I usually roll with Nod =3
  9. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 6:44 AM
    Yume Tsuki
    Ahhh nice
  10. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 6:40 AM
    Yume Tsuki
    Aye! It is ~

    So how's your day been?
  11. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 6:27 AM
    Yume Tsuki
    Its alright. Had a tiring week with a lot of rain. Oh well with a good coat no amount of water can stop me òwó9

    Taking the free weekend to just chill and write some script bits for my comic.
  12. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 6:17 AM
    Yume Tsuki
    Hell yea xD
  13. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 6:13 AM
    Yume Tsuki
    Lmao. Close enough xd
  14. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 1:25 PM
    Yume Tsuki
    Just throw water at it. That should help. xD
  15. Yume Tsuki
    2 Weeks Ago 12:40 PM
    Yume Tsuki
    Hell yea!

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 26 Minutes Ago 9:12 PM
  • Join Date: March 10th, 2019
  • Referrals: 0

Badges

Badges
  • Puzzle Pro Regularly contributes to the fun in Forum Games!
    Given: August 21st, 2021 by Megan
  • Ceremony Cake Cutter This member has celebrated a birthday or anniversary in Off-Topic with the community. Here's to many more!
    Given: June 19th, 2021 by VisionofMilotic
  • Gaming Guru Achievement Unlocked! You've spent a lot of time in the Video Games section!
    Given: July 13th, 2020 by Dawn
  • Active Attendee This member is part of many clubs! Keep having fun!
    Given: March 7th, 2020 by VisionofMilotic
  • Lovely Luvdisc This member spread the luv on Valentine's Day by sending a Luvdisc message!
    Given: February 1st, 2020 by Wolf in Sheep's Clothing
  • Former Staff Member Used to be a part of PC's Staff team, but has now moved on. Thank you for your contributions!
    Given: December 4th, 2019 by professor plum

Blog

View IV's BlogRecent Entries
Latest Blog Entry

Posted August 1st, 2019 at 7:39 AM by IV Comments 3
Posted inUncategorized
This week has been really, REALLY awful for me.

Denied from 5 jobs for either inexperience or unknown reasons, then when trying to sell some old stuff I consistently get offers but when it comes to the eventual day they pick up the stuff they just literally cancel it minutes before the agreement (because thats possible lol)

Dad just said I literally have no luck whatsoever.
Recent Comments
Double oof.
Posted August 2nd, 2019 at 12:13 AM by
I hate hearing back
...
Posted August 1st, 2019 at 11:58 PM by IV IV is offline
I hate hearing back...
Posted August 1st, 2019 at 11:51 PM by

Mini Statistics

Date of Birth
June 19, 1996 (25)
Join Date
March 10th, 2019
Total Posts
6,519
Blog Entries
1
IV's Avatar