Cersei Lannister

Mad Queen

Visitor Messages

301 to 307 of 307
  1. Achromatic
    July 1st, 2016 6:16 AM
    Achromatic
    You can get tons of different benefits depending on how much you donate so go forever you feel comfortable with. 8)

    It's kinda complicated but as long as you know what colours you wanna use, it's not too bad. You can get others to make you a profile for freeee too!
  2. Achromatic
    July 1st, 2016 6:08 AM
    Achromatic
    You can go here to customise your profile but I will say you need to be a supporter to unlock some of the extra features, like adding images to your profile for example. You can become one for just $5 though!
  3. Achromatic
    July 1st, 2016 6:02 AM
    Achromatic
    PC is fairly modern in terms of forums, haha. We have tons of cool features since we have two great coders who do lots of cool stuff. 8)

    BBCode isn't too tricky at least, haha. Try doing some CSS sometime, that'll drive you crazy. :')
  4. Achromatic
    July 1st, 2016 5:51 AM
    Achromatic
    Yeah, PC can be fairly overwhelming but you'll get the hang of it! Let me know if there's anything I can help you with. :)

    And thanks! It's a strange one but I like it a lot. Your name is cool too!
  5. Achromatic
    July 1st, 2016 5:36 AM
    Achromatic
    Welcome to PC. B)
  6. Espeonica
    June 30th, 2016 4:50 PM
    Espeonica
    I'm really new to this as well haha still trying to figure things out and get familiar with the website
  7. Espeonica
    June 30th, 2016 4:32 PM
    Espeonica
    Hey! Looks like we're in the same boat lol

About Me

  • About Cersei Lannister
    Interests
    ASOIAF/Game of Thrones, ATLA/Korra, Fire Emblem, Pokemon, Star Trek. Star Wars
    Location
    Indiana
    Nature
    Sassy
    Also Known As
    Ryan
    Favorite Pokémon
    Squirtle, Charmander, Blaziken
    In-Game Name
    Cersei
    Go Team
    Do not display
    Battle Server Name
    blondehurrdontcurr
    Discord Nickname
    Cersei
  • Signature
    pair | twin | discord | club | play | credit

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 18th, 2017 5:27 PM
  • Join Date: June 30th, 2016
  • Referrals: 2

Badges

Badges

Emblems

Emblem Showcase - 1 Awards
Icon Image Description
Name: PCA Finalist July 2016
Congrats on placing in our first ever Pokécommunity Choice Awards!
Issue time: September 5th, 2016 6:11 AM
Issue reason:

Mini Statistics

Date of Birth
August 19, 1986 (34)
Join Date
June 30th, 2016
Total Posts
1,266
Blog Entries
0
Cersei Lannister's Avatar