Bradevitica's Profile Picture

Bradevitica

Visitor Messages

16 to 30 of 747
  1. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:34 PM
    ReKoil
    well just found a vaporeon at the 'blue hole'
    first time i went to the evening version of reef lol
  2. ReKoil
    3 Weeks Ago 11:00 AM
    ReKoil
    Only 1 of them is. The other is from a diff gen.

    I just deflated a bunch of qwilfish. had no idea that was possible, looks freaking hilarious.
    Was a challenge involved =p
  3. ReKoil
    3 Weeks Ago 2:06 AM
    ReKoil
    Dunno yet about the other eeveelutions since I've not gone back for espeon/glaceon/leafeon yet.
    Pikachu shows up in multiple places too. A bunch of other mons too like the 2 mythicals i've seen so far.
  4. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:43 PM
    ReKoil
    Either somewhere wide open where lightning can go near it and it can freely discharge (maybe the desert? or a beach area, I mean, pikachu and raichu are on a beach too....)
    Btw, so far, sylveon, umbreon and eevee have all appeared in 2 different levels.
  5. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:17 PM
    ReKoil
    No worries, I will be seeing that banner sooner or later..... 😃
  6. ReKoil
    3 Weeks Ago 1:00 PM
    ReKoil
    ''Oh my God, there is a banner "Eevee Fanatic" (seeing it on someone's profile) which would be perfect for you in Snap xD
    Now you've gotta snap 'em all :)''



    xD
  7. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:58 PM
    ReKoil
    Erm, I guess you could hide it, I'm not particularly bothered.
    The pics I upload to my photobucket are hidden too btw. by default.
    You need a link to view.
  8. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:56 PM
    ReKoil
    Also just sent you a friend request on these forums, keep forgetting lol
  9. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:54 PM
    ReKoil
    ah might wanna not click my first link then. the 6th image is spoilered/hidden on yours, but not on mine.
  10. ReKoil
  11. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:43 PM
    ReKoil
    'Question: Can the "Most Expressive" and "Funniest" pictures be in-game edited too or do they have to be unedited (only re-snapped at best)? '

    Personally I only ingame edited the one for the Best Edit category, to play it safe. The others I did nothing with.
    Dunno if you clicked on the spoilers of those pic, but I might've spoiled something for you again if you did I guess :\
  12. ReKoil
    3 Weeks Ago 12:27 PM
    ReKoil
    all my recommended pictures were yours xD
    wonder if it's because we're friends on Switch?
    Like, maybe it recommends friends' pics? idk

    I got 6 up too now btw, if you can find me... bwahahaha
    The starly pic.... is awkward timing ^.^
    I turned a cutesy meowth pic into a cursed one. Can't remember if I uploaded it to my profile as 1 of the six.

    yes I avoided naming it on purpose.
    It does teleport you when you run out of film. I sometimes do it if there's alot of course left and not many pictures.
    Burst mode is awesome, but drains your pictures so fast xD
    I stopped paying attention to it, don't even know if this teleport exit animation is normal or not xD
    Lmao at that magically moving pokeball when you dynamax xD

    There are a bunch of requests I'm pretty sure I already did, but aren't marked complete. Most likely took the photos for them before I got the request. oh well.
    Did you find PokeBall pattern vivillon yet? I randomly found it trying to find out what the dang scan thing in a certain area was for (I got all star pics without figuring out what it did so I went back and kept screwing around with it till I figured it out).

    I got all star pics on the first island and all requests on it as well now too.
    Noted down all the star pics and requests I need for the aquatic area, but there's a whole lot lol. Gonna start that tomorrow and just chill the rest of the night.
  13. ReKoil
  14. ReKoil
    3 Weeks Ago 3:50 AM
    ReKoil
    I made a pic in sword I think is funny. It's me and my shiny obstagoon following me in I think Isle Of Armor (dun remember).
    I like pick up an item, and at the exact moment the text box shows up and pauses the game, obstagoon teleports to me due to being too far away and is really small. Was thinking of using it ffor a BDSP meme.
    Like 'Obstagoon wants to go to sinnoh too' or something xD

    man I found a new route in underwater, randomly with no help. I was just trying various things and lanturn showed me a new route. Found a legendary there 0.0

    Animation glitch in new snap? I'm curious... sure.

    funnily enough I've found all eeveelutions except the original 3 evolutions (Flareon, Jolteon, Vaporeon). Pretty sure flareon is gonna be in the volcano level somewhere. vaporeon one of the reef/beach/underwater maps. jolteon no idea, but I'll see it sooner or later I reckon.

    Currently completing my first island photodex and requests. Did all the national park mons. Doing the camp ones now. Spent like the enterity of last night getting the 4 star eevee pic in camp. Holy dang that was specific and hard.
  15. ReKoil
    3 Weeks Ago 2:04 PM
    ReKoil
    Well after finishing the main game I spent all evening grinding xp to level up the 2 zones on the final island, and completing the photodex of all their mons. Had to look up a couple 4 star images because I could not for the life of me get them. Umbreon's, Xerneas', Chandelure's & Houndoom's. And <insert mythical mon name you might not yet know is in the game here>'s. Some of these 4 stars are so freaking specific xD
    well 1 Island's photodex is complete at least xD

    I'd prefer not to look up at all, but... i feel like, if after trying certain mons for several hours and not succeeding.... I should be allowed a hint =p
    In text initially. only in video if I can't get it to work then (Xerneas & Houndoom were so specific I had to check the video to see what I was doing wrong xD).

    Haven''t even done the new level yet... Night time reef I think it was? It got unlocked after completing the game =P

About Me

  • About Bradevitica
    Location
    Europe
    In-Game Name
    Bradevitica
    Go Team
    Do not display

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 5 Days Ago 2:22 PM
  • Join Date: January 21st, 2020
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 1 of 1

Badges

Badges

Mini Statistics

Age
29
Join Date
January 21st, 2020
Total Posts
30
Blog Entries
0
Bradevitica's Avatar

Recent Visitors