Krystallyn's Profile Picture

Krystallyn

☼ ♥You make me smile♥ ☼

Visitor Messages

61 to 75 of 1386
  1. zapdos926
    April 25th, 2011 4:39 AM
    zapdos926
    It's not possible for you to have a mental image in your head because you don't know what I look like. I was gonna post some pictures on DA, but I looked like someone was raping me and my friend in the butt. (this was during the car show, we were in the back of a "kidnapper van" and we wanted it to look like we were being kidnapped for fun)

    IKR!

    And a partridge in a pear tree!
  2. zapdos926
    April 24th, 2011 4:03 PM
    zapdos926
    teenage, yes. Boy, well I was when I went pee 10 minutes a go.

    Somebody (an XBox player) hacked into the PlayStation Network and now the network is down and I'm sad :(
  3. Lati-Fan95
    April 23rd, 2011 10:50 AM
    Lati-Fan95
    Well, this can happen to anyone, so it isn't that much of a problem!^^ And I can understand when you don't feel like writing after something like that, it really can put one down if you put effort in the answer!^^

    Ah!^^ Stadards are a good thing and your smoking standard seems reasonable, too!^^ Then my standard would probably be: on't judge anything you haven't tried before!^^ I tried alcohol and cigarettes but they weren't quite the thing for me, especially since I'm coming from a family where everyone used to smoke but managed to quit so I guess I already had enough of that...^^ Okay, the first ones aren't usually that hard, so no worries there!^^ Second one seems doable, but the third one might become a problem... About the last one, this will be very tough because most people don't believe in God anymore (they believe in science now but what will science do for your salvation?^^) which is pretty sad but oh well, have to respect that, too, huh?^^ Science can be helpful sometimes, so yeah...^^

    Didn't know that it's so hard for some people to realize when it's just getting sick!^^ Love is something beautiful when you know where the border is...^^ But sometimes, it's just pretty hard to enjoy your usual life because all you can think about during the day is her (yup, already had tose moments and they didn't do me well sometimes!^^) ... Hmm, about that, yeah, being alone at home is pretty awesome most of the time!^^ Although I usually only do the stuff I'd have done anyway even if others were there, it's just so much more fun sometimes just because of the feeling that you could do anything!^^

    Aww, man... Oh well!^^ That's cool, too!^^

    Although it's cool to be alone sometimes, I guess I am also a guy who likes to have some people around him!^^ Because it really was awesome to hang around with some classmates and their friends!^^ Wow, I think I'm actually starting to develope something like a life!^^

    Dunno, by sometime!^^ But I guess it'd have to be a bit more time because of the lot of messages we'd still have to write...^^
  4. zapdos926
    April 21st, 2011 7:44 PM
    zapdos926
    pfft, duh! It's been pantsless CoD-o-clock while drinking from the Ferrari water bottle I got at the car show :) JK
  5. Lati-Fan95
    April 21st, 2011 4:52 AM
    Lati-Fan95
    Anytime, anytime...^^ But he was pretty easy to beat for me!^^ Porygon-Z destoryed Dragonite and Rhyperior with Ice Beam and Milotic was usually taken care of with Hyper Beam!^^ It only started getting difficult when it actually survived that Hyper Beam...

    It really is!^^ All this thinking and the happiness when your strategy works is really awesome!^^ But usually, I'm not like that: I just randomly catch Pokemon in the beginning and train them. Once I can see their strenghts, I start supporting those with a suiting moveset!^^

    Good when you can say so but it usually happens to me... When I''m telling problems, people usually are annoyed or don't get my point!^^ If you consider that then I guess it's only understandable that I trust almost no person...^^ Maybe it's just my bad timing or this messed up thing!^^ But I think it's actually more of a good thing that humans are messed up: Makes us more interesting!^^ But the problem is that almost everything you tell others can be used against you!^^ Yeah, I guess... But I'm not satisfied with that anymore...^^ Maybe, I'm gonna change something about it!^^ Oh well, just because someone lived very long doesn't mean that he can learn from his or her mistakes!^^ Sometimes, even kids learn from their mistakes very fast!^^ This is an important thing to remember!^^ Sorry if I'm seeming a little preachy with that but I thought that it'd be good not to be too diappointed with your mother!^^ Yup, true!^^ Mental injury is much worse than physical injury but it can help you if you want to be a better human!^^ Because once you know how it feels you can either choose to make others feel the same or help others so that they don't have to go through the same thing!^^ Man, I'm really deep today...^^ Well, the point I tried to make: Don't be too scared of it!^^ You have to make some bad experience, otherwise it'd be boring!^^ What do you mean by standards?^^ I guess I am... xD Oh, okay!^^ I'm gonna do that, don't worry!^^ Oh, and I think it was the part where you explained how girls think about guys if this or that thing happens...^^ Yeah, it's really awesome to know that an entire class likes you but it's also a bit difficult to talk to everyone a bit...^^ For that, I guess you really have to try it 100%!^^ Yeah, yeah, wanting to win a lot can really be helpful when you see the entire life as someting where you can seperate everything in wins and losses!^^ That's a great way to think!^^ Hope you'll meet your perfect guy soon!^^ Just wondering, what would he have to be for you?^^ I'm just a little curious and I noticed that I talked a lot about myself in the last sentences which I'd like to change...^^

    Good to know!^^ Ah, yeah, I remeber you telling me about the thing that you're learning stuff mostly via computer... Don't worry, I'm gonna stick to that attitude because I still have an Unova Pokedex to complete and I know that I wouldn't make it without that!^^

    But that I like her that much can be annoying sometimes... As you probably not know, I'm having spring break right now and she's on vacation, meaning that I won't get to see her a long, long time...^^ Yep, I'm even guessing how many times I can talk to her without getting annoying (1 or two times every school day, just in case you'd like to know... As for holidays, dunno!^^ But don't worry, I won't spend all my free time on stalking her and writing annoying messages because that'd be just... creepy or even more than that...)!^^ Awesome!^^ Oh, too bad for you... Must be pretty boring at home alone sometimes, huh?^^ Good to know!^^

    Thx for the compliment!^^ Hope it'll be that way!^^ But even if it shouldn't happen, the atmosphere that always is there is sheer epicness!^^ All this competition and Pokemon talk there really makes the whole thing unique and awesome!^^ You really should go there if you plan on buying B/W!^^ (and by the way, not everyone there was battling!^^ Some only came to trade or to get the event Pokemon)!^^

    Good that you're understanding it!^^ But for some reason, everything I tried to do in the last days didn't quite work out...^^ A lot of people don't seem to have time in the holidays...^^ But that doesn't mean that I'm giving up already!^^ I still know some people who probably have some time in the holidays and I won't let that opportunity slip!^^

    Lol, I just noticed that we have exactly 251 messages!^^ Okay, next goal: 386! xD
  6. zapdos926
    April 20th, 2011 5:14 PM
    zapdos926
    Common cold/severe caugh
  7. zapdos926
    April 15th, 2011 1:36 PM
    zapdos926
    I'm sick....
  8. zapdos926
    April 14th, 2011 4:10 PM
    zapdos926
    Yes, because I bleeped it out. No I hate you, but you said your younger sister looks at this, so no need for profanity.
  9. zapdos926
    April 14th, 2011 4:46 AM
    zapdos926
    F*****G BULL S***!!!!! There, you have now been partially cussed out.
  10. zapdos926
    April 12th, 2011 8:37 PM
    zapdos926
    -.- *jabs you with finger* I don't like you...
  11. zapdos926
    April 11th, 2011 8:18 PM
    zapdos926
    Don't set me up into a paradox. You're lucky this is the interwebs, or you wouldn't have been able to say such a smart aleky comment.
  12. Starr Leonhart
    April 11th, 2011 11:56 AM
    Starr Leonhart
    lol
    Yeah, I know what you mean.
  13. zapdos926
    April 10th, 2011 7:40 PM
    zapdos926
    So intricate you can't even think of it? I think not.
  14. Starr Leonhart
    April 10th, 2011 3:12 PM
    Starr Leonhart
    Hahaha.
    Nope. I'm one of the few that still watches television.
    And calles a TV, television.....lol
  15. Starr Leonhart
    April 10th, 2011 2:52 PM
    Starr Leonhart
    Haha! That's cool.
    Well I don't know most of the charcters because I don't watch it much.
    At 10:00 on Mondays, I'm usually watching Hawaii 5-0.

About Me

  • About Krystallyn
    Biography
    I go by Sierra. Why? Oh ya, cause that's my name. ♥

    Anything you wanna know, just ask. I'll answer as best I can. :)

    Fact: My fave show right now is The Nine Lives of Chloe King. For those who have not seen it, I highly recommend you watch it. It's really good.

    Fact: My fave movie is either X-Men: 1st Class, Captain America, or Source Code.

    Fact: I love music and acting and video games.

    Fact: I adore reading. :) I find it much more comforting than the depressing events plaguing my life currently.
    Interests
    WRITING!!! ♥ Such fun!
    Location
    Lost in a book.♥
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Relaxed
  • Signature
    Love is not affectionate feeling, but a steady wish for the loved person's ultimate good as far as it can be obtained.
    C. S. Lewis


    ♥ Dedicated to Justin, a guy I want to know much better ♥
    ☼You make me smile like the sun, fall outta bed
    Sing like a bird, Dizzy in my head
    Spin like a record, Crazy on a Sunday night
    You make me dance like fool, Forget how to breathe
    Shine like gold, Buzz like a bee
    Just the thought of you can drive me wild
    Oh, you make me smile☼




    Literature adds to reality, it does not simply describe it. It enriches the necessary competencies that daily life requires and provides; and in this respect, it irrigates the deserts that our lives have already become.
    C. S. Lewis

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 4th, 2012 8:40 AM
  • Join Date: May 24th, 2009
  • Referrals: 0

Badges

Badges