SkythurBathandBeyond151's Profile Picture
Community Supporter

SkythurBathandBeyond151 SkythurBathandBeyond151 is offline

Fonetics Phanatic

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 541 to 555 of 1607
  1. Kathryn.
    November 4th, 2009 1:25 PM
    Kathryn.
    Are you taking challenges for the platinum league gym? If so VM me
  2. Painter
    November 3rd, 2009 4:20 AM
    Painter
    lol sure i need to ev some stuff but since its our first battle with that team i can make due with waht i have xD
  3. Painter
    November 2nd, 2009 6:29 PM
    Painter
    oh and BTW i love the mew in the bubble XD
  4. Painter
    November 2nd, 2009 6:07 PM
    Painter
    xD lol thanks i got scared when u surfed luke cuz i thought id die like that with you almost dead
  5. Painter
    November 2nd, 2009 5:37 PM
    Painter
    lol you too i think im the one that needs it tho
  6. Painter
    November 2nd, 2009 5:24 PM
    Painter
    lol ok ill be waiting *gulp*
  7. Painter
    November 2nd, 2009 5:20 PM
    Painter
    hmm im not feeling so good about this team but there isnt anything that i can really do about it xD so i guess im ready to be thrashed now
  8. Painter
    November 2nd, 2009 4:47 PM
    Painter
    lol i thought it was specs so i could ohko it with shadow ball from scarfgar >.< i wanna wait a bit before round three getting a bit tired and i wanna rest up a bit
  9. Painter
    November 2nd, 2009 4:43 PM
    Painter
    lol ugh scarf on zam didnt expect that
  10. Painter
    November 2nd, 2009 4:22 PM
    Painter
    lol suicune scared me cuz i know what it can do but i knew that it would go down eventually xD yea im on wifi now
  11. Painter
    November 2nd, 2009 4:21 PM
    Painter
    ok im on wifi for round two
  12. Painter
    November 2nd, 2009 4:12 PM
    Painter
    gg man that was close
  13. Painter
    November 2nd, 2009 3:56 PM
    Painter
    oh oops too late but freeze >.< really oh well
  14. Painter
    November 2nd, 2009 3:51 PM
    Painter
    yea i think hmm i could try agin i suppose =)
  15. Painter
    November 2nd, 2009 3:50 PM
    Painter
    lol and ugh i thought i fixed my wifi wanna try again?

About Me

  • About SkythurBathandBeyond151
    Interests
    Floating around and being mysterious.
    Location
    Guyana, South America
    Occupation
    Being adorable
    Nature
    Relaxed
    Favorite Pokémon
    Mew♥
    Scyther♥
    Bellsprout♥
  • Signature
    SkythurBathandBeyond151

    Mew~
    The New Species Pokémon
    Height ~ 0.4m
    Weight ~ 4.0Kg


    ♥Pair♥
    ♠Brother♠
    ♫Friend Code♫


    ♪Theme♪
    ♣Credits♣

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: January 7th, 2017 10:05 PM
  • Join Date: March 15th, 2009
  • Referrals: 3

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 22

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Community Supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: September 8th, 2009 4:19 PM
Horror Photography - Participant
Thank you for participating in this scaaaary event.
Awarded: November 7th, 2010 10:54 PM

All times are GMT -8. The time now is 4:34 AM.