The PokéCommunity Forums
Al3x's Profile

Al3x's Profile Picture
Community Supporter

Al3x Al3x is offline

Pokémon Fan

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 114
  1. BadEgg~
    February 19th, 2016 7:15 AM
    BadEgg~
    Thanks for understanding! I will be working on Volant now and again when time allows though so check back I'd say once a month.
  2. BadEgg~
    February 16th, 2016 7:58 PM
    BadEgg~
    Hey mate, yeah I'm still working on Volant. I've just been busy with AS Levels so that takes out a lot of my time.
  3. Sheep
    February 11th, 2016 5:52 AM
    Sheep
    Yes it is. :D I have credit in my signature. It's by 'nyanfood' on deviantArt.
  4. Achromatic
  5. Spherical Ice
    January 7th, 2016 3:22 AM
    Spherical Ice
    It's actually a Sealeo, lol.
  6. Danny-E 33
    January 6th, 2016 8:07 AM
    Danny-E 33
    Hey man, not bad. Haven't done much rom hacking lately, cause college has been demanding. But just yesterday I updated the first post of both my hacks (Graphics Hack and Prototype) with all new image links. Cause the imageshack links were dying. Cleaning up the posts gave me a little boost of inspiration and I'm gonna try working on Prototype some more.
  7. Spherical Ice
    December 31st, 2015 10:52 AM
    Spherical Ice
    Yo can you send me your save for Gaia?

    It'd be useful to see where I can streamline which Pokémon are available and so on.

    Mad props to getting so much of your dex complete!
  8. Tetra
    December 31st, 2015 9:08 AM
    Tetra
    Thank you! ^_^
  9. RbCaramell
    December 29th, 2015 6:44 PM
    RbCaramell
    Oh Thx <3
  10. Spherical Ice
    December 29th, 2015 9:00 AM
    Spherical Ice
    Yeah Spherical is fine as a nickname haha
  11. Spherical Ice
    December 29th, 2015 8:37 AM
    Spherical Ice
    It's Spheal Clicker all over again
  12. Spherical Ice
    December 29th, 2015 2:50 AM
    Spherical Ice
    I dunno if this is the best representation but I imagine it would be good for a Spheal and it isn't inaccurate either, so Quiet!
  13. killer-curry
    December 18th, 2015 3:21 PM
    killer-curry
    Yeah it's Christmas dad they do not have any special Christmas episode for that
  14. Joexv
    November 14th, 2015 10:45 AM
    Joexv
    What? noooo nag TheRealOCD about it. And Thanks!
  15. RichterSnipes
    October 26th, 2015 3:59 PM
    RichterSnipes
    Yeah, it is kinda mesmerizing. Sometimes I look at it and think there's some kind of metaphorical meaning as to why I put that there, but I think I was just being stupid at the time.

    You should have seen my sig back in the day. I had tons of characters spinning around, not just Red! Mario, Yoshi, Crono, Sonic, even Ryu from Street Fighter!

About Me

  • About Al3x
    Quick Self-Introduction
    Hi, I am Alex and I like Pokémon. I'm a retro gamer. I'm an easygoing guy, but can be stubborn. I have a twisted sense of humor.
    Biography
    Not much to really say.
    Interests
    Technology, space, life, politics, video games, and anime.
    Location
    Canada
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Making the big bucks now
    Nature
    Modest
    Also Known As
    Alex
    Favorite Pokémon
    Ariados, Espeon, Bulbasaur, Totodile, Mareep, Girafarig, Sudowoodo, Spheal, Numel
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 2 Days Ago 6:01 AM
  • Join Date: June 13th, 2009
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 14 of 14

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Community Supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: August 27th, 2015 4:38 PM

All times are GMT -8. The time now is 8:27 AM.