The PokéCommunity Forums
Professor W.'s Profile

Professor W. Professor W. is offline

Squirtle Fan

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 80
  1. Athelstan
    July 30th, 2010 2:21 PM
    Athelstan
    Not anymore...
  2. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 4:01 PM
    pokemonkidtotodile
    That drapion would be good
  3. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 3:46 PM
    pokemonkidtotodile
    I've never hacked I'm totally aganst it but that eevee was a free giveaway just being there it was alot of fun even tho I lost in the first round
  4. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 3:20 PM
    pokemonkidtotodile
    It is legit I got the shiny eevee at the VGC2010
  5. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 3:00 PM
    pokemonkidtotodile
    I thought it was an OU
  6. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 2:58 PM
    pokemonkidtotodile
    Good battle
  7. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 2:48 PM
    pokemonkidtotodile
    I'm there
  8. pokemonkidtotodile
    July 28th, 2010 2:44 PM
    pokemonkidtotodile
    I'm in the wifi center
  9. altaria221
    July 22nd, 2010 1:02 PM
    altaria221
    hahaha, yeah, i saw that when i looked at it, i thought "not too shabby" good luck in the future man!
  10. altaria221
    July 22nd, 2010 12:57 PM
    altaria221
    yeah? sounds cool. well, when you start building up new teams and you see me on (which won't be too often sadly) feel free to hit me up for a battle.
  11. altaria221
    July 22nd, 2010 12:51 PM
    altaria221
    yeah, i figured you didn't EV train after a couple attacks in. i don't really figure out big time strategies, counters, and such. i just pick some pokemon, EV train, and pokemon like that Tauros, are just a couple of my unique spreads.
  12. altaria221
    July 22nd, 2010 12:47 PM
    altaria221
    you used your in-game team didn't you? no EV training?
  13. altaria221
    July 22nd, 2010 12:38 PM
    altaria221
    after the battle, would you go into the trading deal with me? so i can look at your team?
  14. altaria221
    July 22nd, 2010 12:25 PM
    altaria221
    haha, nice, i'll be waiting.
  15. altaria221
    July 22nd, 2010 12:20 PM
    altaria221
    what is your FC? use this one 4855 2319 0968

About Me

  • About Professor W.
    Location
    A place.
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Timid
    Favorite Pokémon
    Drifloon-Drifblim, Bulbasaur-Ivysaur-Venusaur, Cacnea- Cacturne, Lileep-Cradily, Turtwig-Grotle-Torterra, Trapinch-Vibrava-Flygon, Natu-Xatu, Squirtle-Wartortle-Blastoise, Kricketot-Kricketune, Missingno., Seedot-Nuzleaf-Shiftry
    Twitter
    ClftBoyChnWnder
  • Signature
    Visit my sprite topic at-
    http://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=227637
    My Platinum FC is 4812-8755-1726
    Prof. W.'s PokePet

    Ivysaur the level 31 Ivysaur!

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: January 6th, 2016 10:54 PM
  • Join Date: September 21st, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

All times are GMT -8. The time now is 7:40 PM.