Draconius GO
miley810's Profile Picture

miley810 miley810 is offline

Assassin

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 676 to 690 of 7697
  1. Mr. Mammoth
    January 29th, 2012 12:57 PM
    Mr. Mammoth
    Well that is what I'm known for! xD

    Yeah, you're right. I will see, IN THE FUTURE! Which we need to go back to BTW.
  2. ShinyDiamond
    January 29th, 2012 12:54 PM
    ShinyDiamond
    |( If I had known that I would never have joined your RP in the first place.

    Me: :\ Cleo has a what?
  3. ShinyDiamond
    January 29th, 2012 12:41 PM
    ShinyDiamond
    Stop making characters die on LR2!

    Me: ;; That's good.

    Roxas: *walks away*
  4. Mr. Mammoth
    January 29th, 2012 12:15 PM
    Mr. Mammoth
    Of course! I fangirl-squel like a MAN!

    Your RP seems incredibly fun, I've always liked journey RPs. However, I'm not sure if I can join... I'm already in five RPs, or rather, two of them haven't begun yet and seem pretty dead... But still, I don't want to bite off more than I can chew. I'll see sometime in the future if I can join or not, it's kind of a tough question... :\
  5. Mr. Mammoth
    January 29th, 2012 11:55 AM
    Mr. Mammoth
    Pokémobs!!! *fangirl squeal*

    Thank you. I like Links, especially the green ones.
  6. Mr. Mammoth
    January 29th, 2012 11:46 AM
    Mr. Mammoth
    Wait. A girl playing Minecraft AND Pokémon... Be my friend!!!

    Okay, new RP? I think that I will have a look at that...
  7. Rose Quartz
    January 29th, 2012 11:41 AM
    Rose Quartz
    haha thats great! :D mine got approved too x3 lucky day for us~
  8. Rafael p
    January 29th, 2012 11:41 AM
    Rafael p
    Lol they probably are... I would join your group but my signing up sucks.... Badly
  9. Dragonkat
    January 29th, 2012 11:40 AM
    Dragonkat
    Yeah... It does. This question is completely off topic of what we are talking about, but what is your avatar?
  10. Rafael p
    January 29th, 2012 11:28 AM
    Rafael p
    Lol that's weird
  11. Dragonkat
    January 29th, 2012 11:19 AM
    Dragonkat
    Nope... I mean, one of my friends have it, but she lives a ways away. My dad is just too lazy to want to bring me anywhere.
  12. Rose Quartz
    January 29th, 2012 10:57 AM
    Rose Quartz
    i'm good how are ya? :D
  13. Dragonkat
    January 29th, 2012 10:36 AM
    Dragonkat
    Yay! I just have been nagging my mom to get it for me. So I hopefully will have it for my birthday ^-^
  14. Mr. Mammoth
    January 29th, 2012 10:21 AM
    Mr. Mammoth
    Indeed I am! Now to take out my list and write down another person who thinks I'm funny... Lalalala~ Done!

    Well I hope that you will have a fun time in PTA, it happens some CRAZY stuff in there! xD
  15. Rose Quartz
    January 29th, 2012 12:37 AM
    Rose Quartz
    jeeeehhh okay :3

About Me

  • About miley810
    Quick Self-Introduction
    That character limit tho. Uhhh... nerd? That is... about it. An amv maker? Writer? Nerd nerdy nerd?
    Biography
    Basically just know I constantly forget about this place because of bad memories but yeah. Bye.

    PC and Real Life Cousin: Fearless Love
    Busy PC sister: Chelly1107
    Busy PC brother: Piplup Trainer
    PC creative brother: Marx_Ultra
    PC best older brother ever: countryemo
    PC super epic awesome brother who thinks a lot of himself: Zack the Raichu
    PC Shugo Chara loving sister: Fire Heart
    PC Bff (even if they don't relize it): Meerfall
    My awesome rping PC brother: Supervegeta
    My PC cool brother: atif
    Interests
    Anime, manga, art, video games, writing, roleplaying...
    Location
    Kukuroo Mountain
    Gender
    Other
    Occupation
    Assassin
    Nature
    Jolly
    Also Known As
    Wrath Reign
    Favorite Pokémon
    Cubone
    Glaceon
    Zorua
    Twitter
    wrathychan
  • Online Accounts
    You know what this is.
    Type
    Electric
  • Signature

    Card Captor Sakura ★ April

    Miley ★ BFF // Cousin // Siblings
    Sig Credit: Fire Heart (thanks sis!)

    My vampire brother: ShinyDiamond
    My vampire sister: PinkSapphire
    My Pair: Nonexistant...Besides anime characters of course

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 29th, 2017 2:45 PM
  • Join Date: February 27th, 2010
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 55

Emblems

Emblem Showcase - 6 Total
  Emblem
Eevee's Aspiration
You participated in the Get-Together 2010 Shoddy Battle Tournament! Keep training, and one day you'll evolve out of NFE.
Awarded: August 21st, 2010 8:04 PM
Color Coordinated
Yeah... your profile is certainly... interesting.
Awarded: September 6th, 2010 5:07 PM
Unova's Autumn Festival Participant
Whether you participated in the blog or art event - or even completed the crossword and word sleuth, we commend you for your efforts and hope you had fun!
Awarded: April 7th, 2011 3:26 AM
The End
You actually managed to finish your roleplay. Kudos! Now get started on that sequel!
Awarded: November 29th, 2011 1:43 PM
Holiday Writing Competition: Participation
Thank you for entering the Holiday Hop Writing Competition!
Awarded: January 7th, 2012 4:39 AM
2012
This member chimed into MMXII at the PokéCommunity!
Awarded: January 13th, 2012 7:45 PM

All times are GMT -8. The time now is 12:44 PM.