TrollandToad.com

ShinyUmbreon189 ShinyUmbreon189 is offline

VLONE coming soon

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 75 of 621
  1. Mawa
    May 14th, 2016 10:59 AM
    Mawa
    I'll try my best XD I wish I will be accepted! I mean, I have some good chances as I am known by the teachers and they know how much I want to do this.

    I will be so ashamed if I am refused :o
  2. Mawa
    May 13th, 2016 1:46 PM
    Mawa
    Yeah I did plan a bit of structure but I kinda have a pattern to follow and I need to make some decisions about how my paper is gonna turn. I know it's only a skeleton and I can change it later, of course, but I want to make is as perfect as possible. I'm gonna study the newest generation of games, so I need young adults or teenagers who might have lived the changes. I wanna research on the way the video games had an impact on the culture, how it might have change some cultural habits (like language, identity, etc.)
    I am very excited to start!! I just need to get an acceptance first XD
  3. Mawa
    May 13th, 2016 11:25 AM
    Mawa
    Lettey about my past exepriences and motivations, but the biggest one is an essay about our project. The problem is, I'm not totally sure about my project! I mean, I know my project (video games and their effects on the cultural habits of youth, or something like that) but I don't know where to start really XD
  4. Mawa
    May 13th, 2016 10:37 AM
    Mawa
    Do you have a tips to go over it? XD
  5. Mawa
    May 13th, 2016 9:59 AM
    Mawa
    I just got my bachelor, and now I am applying for my Master, but I got the writer's block :/ I reaaally need to do it soon because I don't want to lose the limite date, but hey I am here, procrastinating lol.
  6. Mawa
    May 13th, 2016 9:11 AM
    Mawa
    Hi!
    How are ya?
  7. Archy
    May 12th, 2016 1:50 PM
    Archy
    More than a year! :o

    Not much here, life and stuff is going alright. And yourself?
  8. kendypls
    May 12th, 2016 4:37 AM
    kendypls
    no worries man! speak later!
  9. kendypls
    May 12th, 2016 4:10 AM
    kendypls
    oh wow, that's really smart! I'm definitely not one of those Haha!
  10. kendypls
    May 12th, 2016 3:56 AM
    kendypls
    I totally agree with your views on mary, no what's Indigo Children? :o
  11. kendypls
    May 12th, 2016 3:40 AM
    kendypls
    I don't tend to touch anything past weed these days, the rest were for my crazy college days
  12. kendypls
    May 12th, 2016 3:22 AM
    kendypls
    I won't be rushing to the local dealer to find out for myself, that's for sure! haha
  13. kendypls
    May 12th, 2016 3:07 AM
    kendypls
    spiders scare the living muk out of me... that would be my hell, seriously! but does make for an interesting video idea, it would probably make me cry, but i assume thats the effect you're looking for
  14. kendypls
    May 12th, 2016 3:00 AM
    kendypls
    it's official then, you are going to rap about jackalopes. link me up when you're done
  15. kendypls
    May 12th, 2016 2:53 AM
    kendypls
    lmao, jackalopes! I'd pay to hear someone spit about jackalopes. for sure! lmao

About Me

  • About ShinyUmbreon189
    Quick Self-Introduction
    Laid back and chill. Music and weed. Rapper
    Biography
    Musician; Hip-Hop artist, writer, rapper, mixing & mastering.
    My rap name is Sickvrius ("Sicarius" Latin for "Assassin"). My rap genre consists of; conscious, cloud, horrorcore, trap, and alternative hip-hop.

    Btw, I'm probably the best rapper you will find on PC.
    https://soundcloud.com/sickvrius
    Interests
    95% of the things I do in my spare time I'm usually high but here goes..
    Smoking weed for inspiration, writing, reading, freestyling, rapping, video games, adventures ;)
    hanging out with friends, eating, sleeping, and making money.
    Location
    Chicago
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    To pay my bills
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Sickvrius
    Go Team
    Do not display

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 2 Weeks Ago 2:39 AM
  • Join Date: March 17th, 2012
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 50

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 16th, 2013 1:37 AM
Discussion Master
You've made a thread in Discussions and Debates that got over 100 replies! It must have been either really good or a giant flamefest!
Awarded: April 13th, 2013 4:14 PM

All times are GMT -8. The time now is 11:05 PM.