MidnightDarkrai's Profile Picture

MidnightDarkrai MidnightDarkrai is offline

Champion in the making

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 166 to 180 of 188
  1. Windox
    October 9th, 2012 6:18 PM
    Windox

    I'm gonna re add you in my pal pad do the same for me

  2. Windox
    October 9th, 2012 6:17 PM
    Windox

    I have an idea gimme a sec to go out and head back in.

  3. Windox
    October 9th, 2012 6:10 PM
    Windox

    Please let's.

  4. Windox
    October 9th, 2012 6:03 PM
    Windox

    I just want to battle ,( damn it

  5. Windox
    October 9th, 2012 5:41 PM
    Windox

    What gives man? Are we having connection problems?

  6. Windox
    October 9th, 2012 5:28 PM
    Windox

    Ok I will be too

  7. Windox
    October 9th, 2012 5:21 PM
    Windox

    Thought you'd never ask.

  8. Windox
    October 9th, 2012 4:37 PM
    Windox

    Woot

  9. Windox
    October 9th, 2012 3:12 PM
    Windox

    Hey how about that battle! 6v6 singles

  10. Windox
    October 9th, 2012 3:07 PM
    Windox

    Hey how about that battle

  11. Windox
    October 8th, 2012 10:50 PM
    Windox

    Damn I stuck you up tonite.. I'm guessing we live in different time zones so when it's was 9 here it was eleven there. I'm always on and wanna battle so when we get a chance lets go crazy lol

  12. Windox
    October 8th, 2012 9:19 PM
    Windox

    Ok brother I'm home sorry it took forever I'm ready to battle now. As many as we can fit till 11

  13. Windox
    October 8th, 2012 6:46 PM
    Windox

    I'm not sure when I'll be home but ill be on ready to battle if you wanna wait a while

  14. Windox
    October 7th, 2012 9:53 PM
    Windox

    Monday at 8pm. I think I could make it. Maybe a bit later than 8 also don't worry about it brother.

  15. Windox
    October 7th, 2012 6:42 PM
    Windox

    Yeah man definitely. Let me get my team ready and, ill meet you in. Also dude 6v6 Lvl 100

About Me

  • About MidnightDarkrai
    Biography
    Not alot to talk about here
    Interests
    Pokemon, anime, video games im mostly on xbox live my gamer tag is metalassassin00 if u ever wanna play something send me a message
    Location
    idaho
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    creating a zapdos army
    Nature
    Timid
    Also Known As
    Midnight
    Favorite Pokémon
    Lucario, haxorus and zapdos
  • Signature

    I lurk in the darkness never being spotted let's say I am a shadow within your shadow. I silently gaze upon you then when you fall asleep I feast upon your dreams.
    Any one up for a battle pm me.
    I am looking for a perfect or near iv perfect ditto pm or vm me for a negotiation
    My friend code is 2538 3271 6401

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 20th, 2016 11:40 PM
  • Join Date: June 27th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 7 of 7

All times are GMT -8. The time now is 12:03 PM.