Notices
For all updates, view the main page.

+Sneasel™'s Profile Picture

+Sneasel™ +Sneasel™ is offline

It's a meeee, itman!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 45 of 193
  1. TB Pro
    November 16th, 2008 3:04 PM
    TB Pro
  2. TB Pro
    November 16th, 2008 3:00 PM
    TB Pro
    No idea dude. I'm ****ing leaving PC. If you want to join a GOOD hacking forum tell me. Me and jake(disturbed) made it.
  3. >Feelings<
    November 15th, 2008 10:22 PM
    >Feelings<
    When you talk you sound very serious and professional, lol. Are you really that kind of guy?

    Well, anyways, I've got Advanced Map, and I could'nt make pokescript work for some reason... I'm pretty good with advanced map though...
  4. >Feelings<
    November 14th, 2008 7:40 PM
    >Feelings<
    Are you sure you're up for it? Alright then, listen up...


    Please teach me how to make ROM hacks from scratch, specially script editing. Someone told me you're good with it...
  5. >Feelings<
    November 13th, 2008 8:51 PM
    >Feelings<
    Umm... I mean, from the time I've added you, we haven't even talked.
  6. >Feelings<
    November 13th, 2008 8:28 PM
    >Feelings<
    Umm... don't you wanna talk?
  7. TB Pro
    November 12th, 2008 7:29 PM
    TB Pro
    You damn lucky.
    Awesome. That sounds pro. And yeah, Onyx.
  8. TB Pro
    November 12th, 2008 6:35 PM
    TB Pro
    Hey sexy. Boss?
    Awesome!!! I see, I can tell that, ur not on lately. School?
    Nothing much. You?
  9. >Feelings<
    November 1st, 2008 8:16 AM
    >Feelings<
    Hey sneasel!
    ██ ███ ███
  10. Heart's Soul
    October 29th, 2008 3:01 PM
    Heart's Soul
    Are you going to look at my Ripped Universe thread? It's in the scrapbox, where I tracked you down accidentally.
  11. Thrace
    October 28th, 2008 9:28 PM
    Thrace
    Haha, thankz for the congratz :3
  12. TB Pro
    October 26th, 2008 7:27 PM
    TB Pro
    Mike was chewing me out cause I don't search stuff out in tools.
  13. TB Pro
    October 26th, 2008 11:14 AM
    TB Pro
    Zomg awesome. I can't wait to see Pokémon: ttlypooning version! :D Zomg, those are pro, brother. The event will be pro, no?
  14. TB Pro
    October 26th, 2008 11:01 AM
    TB Pro
    Yeah, 6.5/10 I expected better, but hey, that's still good!
  15. TB Pro
    October 26th, 2008 9:41 AM
    TB Pro
    Nothing, you read RHN? Shrouded Chaos got reviewed mate!

About Me

  • About +Sneasel™
    Biography
    Dunno, I'm cool though ;)
    Interests
    ROM hacking, Skateboarding, Tennis
    Location
    None of your business!
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Student
    Nature
    Lonely
    Favorite Pokémon
    Misdreavus
    Sneasel
    Absol
    Haunter
    Scyther
    Mew
    Moltres
    Pachirisu
    Milotic
    Squirtle
  • Signature
    Intentions that were pure have turned obscure,
    Seconds into hours, minutes into years.
    Don't ask me why,
    PLEASE DON'T CRY!
    I can't tell you lies...

    Don't click this!

    PPH - A great hacking forum

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: December 29th, 2009 6:52 PM
  • Join Date: May 12th, 2007
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 19 of 19

All times are GMT -8. The time now is 4:24 AM.