Notices
For all updates, view the main page.

Ársa's Profile Picture

Ársa Ársa is offline

k.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 766 to 780 of 867
  1. Sora_8920
    April 9th, 2008 4:07 AM
    Sora_8920
    Blueberry used "EAT ME!"

    10000000% damage.

    Itachi has 1% of health.

    Itachi used "EAT!"

    100000000000000000000% damage.

    Blueberry fainted!

    Hahaa.

    Me coming after you and Anti nextz!
  2. Goldenhammerhead
    April 9th, 2008 3:45 AM
    Goldenhammerhead
    sigh...im too addicted to smogon to come back here reliabely but i will try...i g2g though, im going to bed.
  3. Ársa
    April 9th, 2008 3:43 AM
    Ársa
    I've been good. I (re) re-setted for a Shaymin that my brother didn't mess with, and got HP FIRE 50 something. It's pretty nice.
  4. Goldenhammerhead
    April 9th, 2008 3:39 AM
    Goldenhammerhead
    just stopping by to say hi......so how have you been going since smogon?
  5. Ársa
    April 9th, 2008 3:20 AM
    Ársa
    yeah, I post in my FC one second, and the next you VM me with a different one...XD
  6. Sora_8920
    April 9th, 2008 3:19 AM
    Sora_8920
    This looks like a pretty cool one.

    But the old Itachi one was pretty cool as well.
  7. Ársa
    April 9th, 2008 3:17 AM
    Ársa
    Yeah...w/e. It's just annoying. =P
  8. Sora_8920
    April 9th, 2008 3:16 AM
    Sora_8920
    But I'm never satisfied with it, yo? Hehe.
  9. Ársa
    April 9th, 2008 3:13 AM
    Ársa
    will you stop changing your damn Avvy! o.0 I can't keep up. =P
  10. Sora_8920
    April 9th, 2008 3:11 AM
    Sora_8920
    I WAS ONCE CLADE's FOLDFUSH!

    Hahaha.
  11. Ársa
    April 8th, 2008 9:39 PM
    Ársa
    Thanks Nicole. I'll have to check yours.
  12. Lady Nicole
    April 8th, 2008 9:27 PM
    Lady Nicole
    Hey, no it's not. It doesn't come anywhere near as bad as Danny's *shudders* XD no just kidding Danny Anyway, at least I have a nice colour scheme hmm? =P Yours is really subtle though (and yellow too), I like it
  13. Ársa
    April 8th, 2008 4:56 PM
    Ársa
    the ceiling I am going to allow you part patent of my new word.... "LOLGASM!" rofl.
  14. Sora_8920
    April 8th, 2008 4:54 PM
    Sora_8920
    You're on now, bro...

    Sup?
  15. Ársa
    April 8th, 2008 4:54 PM
    Ársa
    Planting a new tree. I'm probably putting the plant in before covering it with that green thing you see there. It goes around the pegs to keep resistence from the wind.

About Me

  • About Ársa
    Biography
    Ex S&M regular. Stopped playing when Platinum came out, however recently purchased Y and I'm on the comeback trail for.. however long I stay interested.
    Location
    Queensland, Australia
    Nature
    Calm
  • Signature

    The Bank Vault - An XY Trade Thread

    "Oh, I’ve got it! Why of course! The Heartless need a heart!" ~Jack Skellington

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 6th, 2016 7:14 PM
  • Join Date: July 31st, 2007
  • Referrals: 4

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 53

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Badass Battler
This member participated in one of the Battle Center's Community Days. We hope you had fun!
Awarded: December 27th, 2013 1:31 PM

All times are GMT -8. The time now is 2:15 AM.