Notices
For all updates, view the main page.

§acred†Beo!'s Profile Picture

§acred†Beo! §acred†Beo! is offline

F.A.T.E.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1606 to 1620 of 2476
  1. Monochrome
    August 2nd, 2009 12:31 PM
    Monochrome
    Hmm I have yet to decide to tell you the truth....
  2. Monochrome
    August 2nd, 2009 12:25 PM
    Monochrome
    Dude... Dude... Can I go for a Pokemon Egg?
  3. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 11:44 AM
    ShadowYashi
    Awww your not dumb.
    You just missed one minor detail, its all good X3
  4. Frostbiteकर्म
    August 2nd, 2009 11:44 AM
    Frostbiteकर्म
    Yeah =3 Haha, that evil Tauros and rest...Wartortle doesn't like it, and neither does Sahib ><; XD
  5. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 11:39 AM
    ShadowYashi
    Ahh nope, nothing else aside from the gender changing
  6. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 11:31 AM
    ShadowYashi
    Okay.
    For one thing XDDD
    Abel's a guy, not a girl
  7. Frostbiteकर्म
    August 2nd, 2009 10:47 AM
    Frostbiteकर्म
    No problemo. I have the first paragraph done XD
  8. Frostbiteकर्म
    August 2nd, 2009 10:32 AM
    Frostbiteकर्म
    Huuuullo. I felt like being random XD Just wanted to let you know I'm typing my post =3
  9. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 9:32 AM
    ShadowYashi
    Yeah. It was so windy and I thought the drains in the street were gonna overflow with water cause it was pouring so hard.
  10. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 9:22 AM
    ShadowYashi
    Kay, and I'm working on my post. . .
    I just don't feel like typing out this damn battle scene with Persian.
    @_@ I feel lazy today.
    Ohh did you see the rain earlier?
    It looked like a Tornado was gonna blow in XD
  11. ShadowYashi
    August 2nd, 2009 9:18 AM
    ShadowYashi
    Okay.
    Sorry for rushing you @_@
    Your gonna have to read a bit and catch up, we're fighting an Ursaring and uhh we have a new team member =3
    Our own NPC, Abel the Sableye XD
    He;s an evil bastard. . .
  12. Frostbiteकर्म
    August 1st, 2009 10:12 PM
    Frostbiteकर्म
    Lol, yeah seriously you don't have to ask XD
  13. Kerjo
    August 1st, 2009 9:39 PM
    Kerjo
    No problem! =D
  14. Frostbiteकर्म
    August 1st, 2009 9:38 PM
    Frostbiteकर्म
    Already? Wow, you're speedy XD
  15. Kerjo
    August 1st, 2009 9:22 PM
    Kerjo
    Great chapter! I can't wait to get started on all of this!

About Me

  • About §acred†Beo!
    Biography
    I'm a really outgoing person, I enjoy hanging out and having a good time with my friends. I would do anything for someone who needs help, so don't hesitate to ask for something if you need it! As far as i'm concerned fate is real and I put maybe to much time into trying to figure out mine.
    Location
    PA
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Brave
  • Signature



Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 4 Weeks Ago 8:32 AM
  • Join Date: June 22nd, 2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 48

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to §acred†Beo! Using...
This Page
https://www.pokecommunity.com/member.php?u=95474

All times are GMT -8. The time now is 11:25 AM.