The PokéCommunity Forums
Outlander's Profile

Outlander's Profile Picture

Outlander Outlander is offline

A New Beginning

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 647
  1. bobandbill
    March 6th, 2017 10:50 PM
    bobandbill
    Haha, sorry. It really is fun though! Recommend the game when you do get the Switch.
  2. bobandbill
    March 5th, 2017 4:09 PM
    bobandbill
    The switch itself is pretty nice. Very quick to start up and go straight into a game (even from sleep mode!), etc. Decent interface too. Gets a bit warm when playing LoZ for... hours, haha, but nothing too bad or annoying.

    As for LoZ... first night of playing, "this is a pretty fun game!" Next day of playing after getting out of the first area "wow this game is amazing".
  3. bobandbill
    February 22nd, 2017 5:46 PM
    bobandbill
    Launch for me. Just getting LoZ: BotW however, will wait on other games when they come out. Unsure about Bomberman but my flatmate is getting it so I can try it out in multiplayer. :B

    I'm not sure about MK8:D yet... I do have MK8 on Wii U after all, and as much as I like battle modes I don't want to pay full price for near the same game. =/
  4. bobandbill
    February 15th, 2017 3:45 PM
    bobandbill
    Thanks! Good luck with your uni projects too.

    Getting the Switch at launch?
  5. bobandbill
    February 14th, 2017 5:16 AM
    bobandbill
    That it is. And yeah, that previously mentioned pokedex example... speaks volumes tbh.

    Fair enough there. I heard of that game but never played it, sounds neat. Was wondering where it came from when I changed it, haha.

    Got a first-author paper published last month. :B Busy working on other projects now at uni. Recently caught up with some friends too which was great, and looking forward to the Switch when that releases!
  6. bobandbill
    February 13th, 2017 3:02 PM
    bobandbill
    I saw that extended version of the VM. =p I can assure you there are some trolls and etc at times but... yeah, I'm enjoying it more than sppf of late tbh.

    Why the username change btw?
  7. bobandbill
    February 7th, 2017 4:06 PM
    bobandbill
    Woo, lazy days! Enjoy it with sleep
  8. bobandbill
    February 7th, 2017 1:36 AM
    bobandbill
    *dances back*

    Hi! Be sure to get at least some sleep. It'll give you energy for more dancing.
  9. bobandbill
    August 6th, 2016 7:17 PM
    bobandbill
    Cool. I also have a bunch of games bought that I still haven't gotten around to. Newer games tend to get my attention...
  10. bobandbill
    July 30th, 2016 10:56 PM
    bobandbill
    8 hours is... quite the downtime. Wonder what caused it.

    It is pretty exciting! Been enjoying it. I just may need some time to recover from it, haha.

    Bugger about being sick. D= Get well soon! What sort of illness is it? And what's in that videogame backlog?
  11. bobandbill
    July 30th, 2016 9:34 PM
    bobandbill
    It just came back up, haha! But dang, PC and now sppf having long downtimes. I don't miss this. (Except when I am out most of the day and miss it anyway, haha).

    Anyways good but pretty tiring though (that said I seemed to have avoided the brunt of jetlag). Didn't even take a half day off to adjust, just went straight to sightseeing first day, then daytrip to san diego the second, and more sightseeing today. Just sitting in the hotel now, going to sleep in a bit before heading to conference venue tomorrow.

    What's up for yourself?
  12. bobandbill
    April 8th, 2016 11:00 PM
    bobandbill
    Heh, if only. "Will fight for food."
  13. Nihilego
    April 8th, 2016 1:36 AM
    Nihilego
    you're back for real reals??? yaaaaaaaaaas

    yeah, i'll still be around. i just didn't have time for the amount of work my position needed (seriously, it was crazy - i know how you guys over at sppf feel now haha) and had to drop such a huge online commitment. i'm gonna stay on pc though and enjoy the freedom of being a regular member again. 8)
  14. Silent Storm
    April 7th, 2016 3:20 AM
    Silent Storm
  15. bobandbill
    April 3rd, 2016 8:56 PM
    bobandbill
    A delicious decision.

About Me

  • About Outlander
    Quick Self-Introduction
    ...
    Biography
    …!
    Interests
    Pokémon?
    Location
    Nashville
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Aspiring Musician / Medical Assistant
    Nature
    Quiet
    Also Known As
    Mike
    Favorite Pokémon
    Lugia
    Greninja
    Serperior
    Blaziken
    Umbreon
    Silvally
    Gigalith
    Venasaur
    Flareon
    Tapu Fini
    Scizor
    Latios
    Volcanion
    Decidueye
    Tapu Koko
    Pheromosa
    Celesteela
    Garchomp
    Ho-Oh
    Blastoise
    Rotom
    Kommo-o
    Jirachi
    Sylveon
    Togepi
    Volcarona
    Alolan Raichu
    Vaporeon
    Suicune
    Politoed
    and many more
    Battle Server Name
    Fantastic Beast
    In-Game Name
    Michael
    Go Team
    Valor
    Discord Nickname
    Outlander
  • Friend Safari Fields
    You know what this is.
    Type
    Water
  • Signature

    3DS Friend Code: 2509-2166-4408

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Week Ago 6:52 PM
  • Join Date: October 2nd, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9
  • Aurafire
    • Aurafire is offline
  • bobandbill
    • bobandbill is offline
  • Hikamaru
    • Hikamaru
    • [css-div="font-size: 12px; font-variant: small-caps; letter-spacing: 2pt; text-shadow: 2px 2px 4px #6a287e; font-weight:bold;"]Sacred Hearts Club[/css-div]
    • Hikamaru is online now
  • Ito_Igami
    • Ito_Igami is offline
  • Junoliv
    • Junoliv
    • 'Luv ur pokemon' how pathetic
    • Junoliv is offline
  • Nihilego
    • Nihilego
    • [color=#95b4d4]ユービーゼロイチ パラサイト[/color]
    • Nihilego is offline
  • Rukario
  • Silent Storm
    • Silent Storm is offline
  • Volkner's Apprentice
    • Volkner's Apprentice is offline

All times are GMT -8. The time now is 7:03 AM.