Thread: FireRed hack: Pokémon Ice Version
View Single Post
  #105    
Old April 21st, 2012 (9:09 PM).
Ultimo1991's Avatar
Ultimo1991 Ultimo1991 is offline
Team Ultimo/Infinity Leader
     
    Join Date: Feb 2012
    Location: USA
    Gender: Male
    Nature: Impish
    Posts: 124
    Quote:
    Originally Posted by kebbles View Post

    Yeah it will also be from Unova.
    Yeah I thought Skorupi would be a change.
    I've edited his moves and made him abit weaker and evolve earlier instead of level 40.
    Well Ultimo I was wondering if you would be a beta tester, you have picked up all my errors so far, and I know you would be a good team mate?



    Thanks qaz, yeah I've already fixed the stairs, have a look below
    And thanks, I still need to learn to change the crys.




    Yep already done.



    Update Time:
    1. I fixed the stairs.



    2. Start of Oak Starter Event (Needs Colour Text)


    3. Thanks so so so much to bensgraphicdesign for the new hero sprite, I think it looks perfect.
    I could not be happier, but I'm sure ben would love to hear feedback?
    It should be inserted in the next week or two.
    The answer to the question is YES!! i wanna be a beta tester xD! also i like the hero sprite its quite different from other games quick question well since i seen the nidoran there but is that the poke your gonna fight when you get the starter or am i gonna have to wait and see?

    EDIT: Also quick question is it just me or does Oak sorta look like gary from a side view?
    __________________
    Hacks I Support:

    Owner and Creator of pokemon Infinity/Starlite/Galaxy
    Pokemon Infinity recruiting if ya wish to help plz visit Team Ultimo team thread thx and i appreciate it:D