luuma

searching for Meaning, offering HA numel

Age 22
Male
Stage Left
Seen November 8th, 2018
Posted August 16th, 2018
157 posts
5.9 Years
OMG the honour is mine! Your hack is awesome and I loved it <3
The event works perfectly!
Spoiler:
I chose Articuno :p (If that's the event you're talking about :o)
One thing tho, when you collect the Aurora Ticket from the secret Birch's Lab, when you try to enter again after that, the room becomes glitched and entering causes a entirely black room :p

On a related note, I'm replaying some stuff and I forgot about where
Spoiler:
the guy who activate the tickets is :(
Can you help me with that? My memory is fragile at times haha :(
Thank you for everything ! <3
Good to hear it worked!

So the first but is something I can't seem to replicate. I haven't been able to fix it, so hopefully it was a one off? I'll give it a better look next time I'm home, I guess?

The ticket man is in slateport!

PATCH NOTES:
-cleaned up petalburg gym to be more navigable
-added a cool new puzzle in floor 2 of victory road. it's a bit of a masterpiece imo!
-the secret in victory road now respawns
-buffs for scyther, starters, shuckle, and eevee
Play Altered Emerald here!

Thanks to DizzyEgg and the EBEU team for the battle engine, features, and dynamic expansion, lu-ho for a-map, gamer2020 for pge, Microsoft Windows for Task Manager, about 5 different hex editors, Chaos rush for sprites and an animation disable tutorial, Spherical Ice for several excellent asm routines, Neon Skylar for Pokemon data past gen 3, YAPE while it lasted, Scizz, Knizz, darthatron's numerous tools, hackmew, Chronosplit and yall for playing.

Altered Emerald is off on break for a bit now. This patch is looking really nice and polished, so it's staying up for a while.