Hisuian Growlithe!!! Page 2

Started by Flowerchild August 19th, 2021 11:02 AM
  • 1695 views
  • 49 replies

gimmepie

Age 26
Male
Australia
Seen 7 Hours Ago
Posted 7 Hours Ago
23,800 posts
9.7 Years
I'm not quite as mad about this little guy as everyone else, I'm honestly more excited about Basculegion and Wyrdeer. I really like his cute floofy design though. Big good boi vibes.
RPWLA&MGaming JournalDaily

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
Wyrdeer is super cool tbh, I'd make a fanthread for that too. But. Nah, focus is on tigerstonefloof for now :3

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
Looks amazing lol. Growlithe def top 5 pokemon so I'm happy to see GF throw him the spotlight for a bit.
Are you also psyched for the Arcanine? :D I know you like that one~

NipahRika

Age 30
Female
USA
Seen 5 Hours Ago
Posted 3 Days Ago
250 posts
157 Days
The cutest mon ever! No hate allowed in this thread.

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years


https://twitter.com/petyodraw/status/1431304555266920458?s=20

NipahRika

Age 30
Female
USA
Seen 5 Hours Ago
Posted 3 Days Ago
250 posts
157 Days
Omg that is cute as can be! I cannot wait for the fan art.
Switch FC: 6546-0842-6796
Seen 2 Days Ago
Posted 2 Days Ago
479 posts
1.3 Years
I'm getting the feeling that Hisuian Arcanine might become Fire/Steel type. Don't know why, but I'm imagining it as some kind of majestic dog wearing a medieval Japanese armor. It would be nice since the only Fire/Steel we have is a legendary we pretty much don't see anywhere.
https://i.postimg.cc/G3PyZVvM/Signature-B.jpg
Favorite rom hacks/fan games: Prism, Gaia, Rising Earth, Bushido, Radical Red.
they / them
Seen 4 Days Ago
Posted August 31st, 2021
7 posts
165 Days
I don't even know if I'm going to get this game, but I'm obsessed with this freaking dog.

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
I don't even know if I'm going to get this game, but I'm obsessed with this freaking dog.
this basically

NipahRika

Age 30
Female
USA
Seen 5 Hours Ago
Posted 3 Days Ago
250 posts
157 Days
I don't even know if I'm going to get this game, but I'm obsessed with this freaking dog.
I am for sure getting this, but either way I agree. This is the best Pokémon dog to date!
Switch FC: 6546-0842-6796

Prelawpikachu

Item # 173, "The Sculpture"

Male
Sorry, phishers
Seen November 7th, 2021
Posted November 6th, 2021
48 posts
146 Days
I am for sure getting this, but either way I agree. This is the best Pokémon dog to date!
Lol
So true 😆
Note: I'm Not Really in Prelaw LOL

Sheep

She/Her
Australia
Online now
Posted 5 Minutes Ago
35,356 posts
15.3 Years
https://twitter.com/awkitsu/status/1433132017101774850?s=21

An adorable puppy \o/

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
babyy

janna, have you drawn it yet? :3

Flowerchild

please do not feed the ducks

Age 22
She/Her
Hyperspace
Online now
Posted 2 Days Ago
8,622 posts
11.7 Years
everyone must draw the boy
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This Is Bunny. Copy And Paste Bunny Into
Your Signature To Help Him Gain World Domination!!!!
PairFamilyPalArt

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
idk, i cant really draw. i'd butcher his likeness ;;
Age 28
Male
Romania
Seen November 30th, 2021
Posted November 30th, 2021
76 posts
96 Days
Box stack of Arcanines incoming

Skywalker

pilot // freedom fighter 。・:*:・゚

they/them
Seen 2 Hours Ago
Posted 4 Hours Ago
36,189 posts
14.2 Years
It's about damn time they reveal fluffy evo O:

ReKoil

Male
Netherlands
Seen 3 Hours Ago
Posted 3 Hours Ago
11,739 posts
1.6 Years
I wonder if the evo is gonna be a regional Arcanine or a completely new evo like perrserker was for meowth.


Trade Shop | My HA pokemon trade sheet. | My Shinies. | My VPP.
Mega Medicham @ Level 100: 11.820 | Mantyke @ Lv 100: 11,527

Fairy

she / they
in the flowers
Online now
Posted 1 Hour Ago
13,486 posts
10.7 Years
I’d keep it a fluffy pupper forever.

Ultimate Pup Team: H!Growlithe, Houndour, Yamper, Rockruff, Lillipup, Snubble

fite me

girlfriend ♥ colours
boyfriend ♥ ivysaur
tokyodrift / magic / icycatelf
sister ♥ caite-chan