Off-Topic Hang out with people and talk about whatever. Feel free to suggest a better description for this forum as everyone seems to have an opinion. :D

Reply
 
Thread Tools
  #1    
Old January 1st, 2013 (8:53 PM).
Sassy Milkshake's Avatar
Sassy Milkshake Sassy Milkshake is offline
It's ok to cry.
     
    Join Date: Nov 2012
    Age: 25
    Gender: Female
    Nature: Sassy
    Posts: 373

    Ok I'm gonna go out on a limb and assume that the majority of PC does not watch this show. correct me if I'm wrong lol. But I was reminded that a week from today new episodes will be airing, which I'm looking forward to.

    But anyways, for people who watch this show, what made you like it? For those who don't watch it, does the genre or plot deter you, or perhaps you've never heard of the show/don't watch tv? For those who read the books, how much does the show differ, and is it a good thing?

    I personally haven't read the books, but I think the plot is genuinely interesting, and the suspense and drama is something I can enjoy lol. And at this point of the show it's like getting really good imo.

    __________________


    Reply With Quote

    Relevant Advertising!

      #2    
    Old January 1st, 2013 (9:16 PM).
    Captain Gizmo's Avatar
    Captain Gizmo Captain Gizmo is offline
    Legit Boss
    • Gold Tier
     
    Join Date: Sep 2012
    Location: Canada
    Age: 23
    Gender: Male
    Nature: Quiet
    Posts: 4,824

    I actually heard about it, it's being shown on TV alot. But the genre doesn't really seem to fit me. Correct me if I am wrong but is it like some kind of girl show with some crime drama of some sort?

    __________________

    ♥Plusle bro of Synerjee♥ | ♥Pink Mommy♥
    |3DS FC|

    Reply With Quote
      #3    
    Old January 2nd, 2013 (1:23 PM).
    Sassy Milkshake's Avatar
    Sassy Milkshake Sassy Milkshake is offline
    It's ok to cry.
       
      Join Date: Nov 2012
      Age: 25
      Gender: Female
      Nature: Sassy
      Posts: 373

      I'd say that's pretty accurate haha. Doesn't mean guys can't get into it.

      Reply With Quote
        #4    
      Old January 2nd, 2013 (6:43 PM).
      Captain Gizmo's Avatar
      Captain Gizmo Captain Gizmo is offline
      Legit Boss
      • Gold Tier
       
      Join Date: Sep 2012
      Location: Canada
      Age: 23
      Gender: Male
      Nature: Quiet
      Posts: 4,824

      Oh wow haha. The commercials of it never really caught my eye tho. I might give it a shot one day tho

      Reply With Quote
      Reply
      Quick Reply

      Sponsored Links
      Thread Tools

      Posting Rules
      You may not post new threads
      You may not post replies
      You may not post attachments
      You may not edit your posts

      BB code is On
      Smilies are On
      [IMG] code is On
      HTML code is Off

      Forum Jump


      All times are GMT -8. The time now is 1:46 PM.