• Our software update is now concluded. You will need to reset your password to log in. In order to do this, you will have to click "Log in" in the top right corner and then "Forgot your password?".
  • Welcome to PokéCommunity! Register now and join one of the best fan communities on the 'net to talk Pokémon and more! We are not affiliated with The Pokémon Company or Nintendo.

game idee WAT NU?

Status
Not open for further replies.
  • 3
    Posts
    12
    Years
    • Seen Jan 27, 2018
    ik heb dus een geweldig game idee. ik raakte laatst weer eens verslaafd aan pokemon XD gale of darkness , dit is een geweldige game. ik heb ook pokemon battle revolution gespeeld en dat vindt ik een game die moet nintendo opsluiten in een kelder 20 meter onder de grond , dit had in feite niks met het pokemon idee te maken ( vangen en trainen , want je kon geen pokemon vangen in battle revolution , ze gingen ook geen levels omhoog) dan heb je ook nog dat je niet kon lopen je werd overal automatisch naartoe gebracht. maar terug naar mijn punt: ik dacht dus wat nou als ze van pokemon XD gale of darkness een nieuwe versie maken met unova pokemon , betere graphics en dat je je eigen poppetje kan kleden zoals je wilt dat hij eruit ziet. jammer genoeg heeft nintendo nergens een forum waar ze luisteren naar ideeën van kinderen en tieners , wat raar is aangezien dat hun doelgroep is en een stelletje game makers van 25-30 weet niet wat een kind van 9-12 echt wil. dus kan iemand helpen dit idee bij nintendo te krijgen of gewoon zeggen wat je van het spel vindt. P.S. ik dacht eraan ook een event erin te stoppen iets als een dark rayqauza?
     
    Status
    Not open for further replies.
    Back
    Top