PDA

View Full Version : Angel Beats! Fan Club


Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9

Pokestick, good times.
September 19th, 2010, 07:20 AM
Love is blind.

Let's pray for Hinata.

Charizard★
September 19th, 2010, 07:26 AM
Love is blind.

Let's pray for Hinata.
Hopefully he won't die in a pro wrestling match with Yui D:

aSeRo141414
September 19th, 2010, 03:00 PM
LOl. He's die I think.. XD
Lol. YUI is strong.. XD

Charizard★
September 19th, 2010, 03:01 PM
LOl. He's die I think.. XD
Lol. YUI is strong.. XD
Especially after she trained with Otonashi XD

Pokestick, good times.
September 20th, 2010, 02:04 AM
What if Otonashi died instead? D;
He could be her wrestling-sensei in the next life...

aSeRo141414
September 20th, 2010, 02:24 AM
Especially after she trained with Otonashi XD
yeah yeah.. poor Otonashi.. XD

Cynic Kaka
September 20th, 2010, 12:33 PM
I wouldn't mind being her sensei. : D

aSeRo141414
September 20th, 2010, 02:38 PM
LOL, Cool, Yui is too tough

Cynic Kaka
September 20th, 2010, 02:56 PM
LOL, Cool, Yui is too tough

That's why I like her.

That and she's really cute.

Mostly her face and hair

Pokestick, good times.
September 21st, 2010, 06:35 AM
New sig pic, kaka. I approve (b'-')b

KanadeTenshi
September 21st, 2010, 10:19 AM
That's why I like her.

That and she's really cute.

Mostly her face and hair

Her hair is weird! Why couldn't the developers just leave it unbound?

Pokestick, good times.
September 21st, 2010, 10:42 AM
Ponytails help enhance a character and its cuteness in many cases.

Cynic Kaka
September 21st, 2010, 11:34 AM
New sig pic, kaka. I approve (b'-')b : D

Ponytails help enhance a character and its cuteness in many cases.

Dude, she has two ponytails, and a hell of a lot of long hair



Her hair is weird! Why couldn't the developers just leave it unbound?

Yui's hair makes her even more lovable.

aSeRo141414
September 21st, 2010, 02:35 PM
Yeah.. Yui is cute and cool.. :)

Galukxy
September 23rd, 2010, 10:08 AM
Posting here because I forgot about this thread

I agree with the above comments on Yui ;P
I liked how she tried to get Hinatas attention I saw this in one of the scenes

Cynic Kaka
September 23rd, 2010, 01:16 PM
I liked how she tried to get Hinatas attention I saw this in one of the scenes

Bullcrap. No such scene is available.

aSeRo141414
September 23rd, 2010, 02:35 PM
aw.. Angel Beats is good anime than the old .. XD

Galukxy
September 24th, 2010, 08:53 AM
Bullcrap. No such scene is available.

I was referring to this scene
v/wgGeS9qGP3Y?fs=1&hl

See? :pink_giggle:

Charizard★
September 24th, 2010, 05:34 PM
I was referring to this scene
v/wgGeS9qGP3Y?fs=1&hl

See? :pink_giggle:
I've seen that so many times its annoying o.o

aSeRo141414
September 25th, 2010, 03:32 PM
I was referring to this scene
v/wgGeS9qGP3Y?fs=1&hl

See? :pink_giggle:

This is good!! YUI is always cute.. :)

KanadeTenshi
September 25th, 2010, 05:08 PM
I was referring to this scene
v/wgGeS9qGP3Y?fs=1&hl

See? :pink_giggle:

Is it only me or they used some kind of censor there so we won't see her underwear or is the skirts made of bamboo or something?

Yuri Lowell
September 25th, 2010, 05:28 PM
Looks like they were trying to avoid a panty shot. xD

aSeRo141414
September 25th, 2010, 06:19 PM
LoL, BTW Kanade is cool or what? XD

KanadeTenshi
September 26th, 2010, 07:17 AM
LoL, BTW Kanade is cool or what? XD

Kanade is hot and cute and beautiful and cool and I'd totally do her!

Cynic Kaka
September 26th, 2010, 08:08 AM
Looks like they were trying to avoid a panty shot. xD

For shame, Japan. For shame.

KanadeTenshi
September 26th, 2010, 08:16 AM
Japan makes the most horrible things and the best things at the same time.

Charizard★
September 26th, 2010, 12:23 PM
Japan makes the most horrible things and the best things at the same time.
Horrible? Could you name some "horrible" things that they make? :3

KanadeTenshi
September 26th, 2010, 05:02 PM
Horrible? Could you name some "horrible" things that they make? :3
Oh.. you're a pervert then. Shouldn't have excepted anything less.

aSeRo141414
September 27th, 2010, 02:45 AM
I don't have any idea.. :)

Inkpuddle
September 27th, 2010, 08:54 PM
I don't know whether you guys are into fandubs or not, but one of my favorite people on YT recently uploaded a My Soul, Your Beats! dub:
P4la7n_0Arg
It's nowhere near as good as her other stuff is, but it is decent for what it is IMO, especially during the chorus. The ending even made me feel a little sad. ):

Yuri Lowell
September 27th, 2010, 10:46 PM
I don't even have to view her YouTube profile to know who that is, and I love her fandubs.

She has so many good ones, the only thing about her AB dub is her voice doesn't fully fit the song. xD;

BUT it's better than the other fandubs of that song, and listening to it.. I'm sitting here going "Omg, I love Angel Beats.. D: How did my fandom for it die down?!" -listens to it once before logging off for the night-

aSeRo141414
September 28th, 2010, 04:30 AM
Aw! the song is calming! I want to sleep now!! XD

KanadeTenshi
September 28th, 2010, 10:29 AM
Congratulations, club, we have 3 deleted posts here. We're such a criminal organization.

aSeRo141414
September 28th, 2010, 02:40 PM
aw, not bad.. :)

BTW, Kanade or Yuri?

KanadeTenshi
September 28th, 2010, 02:42 PM
Kanade.
But, yuri (girl on girl) is pretty good too!

Charizard★
September 28th, 2010, 03:03 PM
Kanade.
But, yuri (girl on girl) is pretty good too!
Nobody brought up that kind of yuri -_-

Buutt, I'm getting kinda excited for the AB! OVA? Anyone else? :D

KanadeTenshi
September 28th, 2010, 03:19 PM
It's still cool, and nothing changes it!

Umm wasn't it fake rumors or something?

Charizard★
September 28th, 2010, 03:38 PM
It's still cool, and nothing changes it!

Umm wasn't it fake rumors or something?
lol.

The OVA is real, the second season is still being decided.

KanadeTenshi
September 28th, 2010, 03:47 PM
There isn't really much of a need of a second season. Maybe we'll see if Yuri joined the army, I mean she totally sprayed anything at episode 12.

Yuri Lowell
September 28th, 2010, 09:13 PM
I saw a Japanese magazine clipping of some of the AB characters talking about a season two, I think it was called 2nd Semester or something..? It didn't seem like it was in reference to the OAV. I wouldn't be against a season two, and I'd watch it - but I think it ended fine. D:

aSeRo141414
September 29th, 2010, 12:52 AM
ohhhhh!! I can't wait for that! .. :) it's so coool!

Charizard★
October 1st, 2010, 04:12 PM
Just read that the AB! OVA is going to somewhat of a recap of the series T-T

aSeRo141414
October 1st, 2010, 04:47 PM
wow! I really like to find the OVA.. XD

Charizard★
October 1st, 2010, 04:52 PM
wow! I really like to find the OVA.. XD
Its going to be coming out in December XD

I'll still be watching it tho XD

aSeRo141414
October 1st, 2010, 08:37 PM
yay! It's soon! I'm going to watch it.. :)

Charizard★
October 1st, 2010, 08:41 PM
Everybody in this club better watch it lol XD

Can't wait to see what the second season is like :P

aSeRo141414
October 2nd, 2010, 02:23 AM
Yeah, it's awesome, I really like an OVA for AB because I'm not happy with the ending.. :)

Charizard★
October 2nd, 2010, 05:31 AM
Yeah, it's awesome, I really like an OVA for AB because I'm not happy with the ending.. :)
D:

Why are you not happy with the ending? It was one of the best. imo :D

aSeRo141414
October 2nd, 2010, 06:50 AM
It's short for me, I'm not too impress XD but It's a good anime

KanadeTenshi
October 2nd, 2010, 09:43 AM
The ending sucked and felt rushed. Anything else?

aSeRo141414
October 2nd, 2010, 04:33 PM
The ending sucked and felt rushed. Anything else?

Yeah, It's like cut and they're just disappear.. :(

Charizard★
October 3rd, 2010, 04:55 AM
Well, you guys have your opnions and I have mine :o

Anyone re-watched Angel Beats! recently?
I might :D

aSeRo141414
October 3rd, 2010, 02:59 PM
Nice! I don't have time to watch it all over again. I have to watch another anime.. :) but I really love that anime but not the ending. .:)

KanadeTenshi
October 4th, 2010, 06:46 AM
No. I don't have that much time on my hands. UNLIKE SOME OF US.
It'll be pretty boring watching something you already did, too.

Galukxy
October 4th, 2010, 10:50 AM
Well, you guys have your opnions and I have mine :o

Anyone re-watched Angel Beats! recently?
I might :D

I re-watched a couple of episodes :P
Episode 1, 7, 10 and 13.
I love re-watching the episodes.

wee187
October 4th, 2010, 12:07 PM
I've seen the series twice so far, and a bunch of small parts in the process of making AMV's, lol. I should rewatch the whole thing again, again, lol.

Charizard★
October 4th, 2010, 02:53 PM
I've seen the series twice so far, and a bunch of small parts in the process of making AMV's, lol. I should rewatch the whole thing again, again, lol.
Making AMV's? Thats pretty cool! What do you use to make them?

aSeRo141414
October 4th, 2010, 05:47 PM
Making AMVs is too hard, if minor edits it's easy, lol, anyway, I don't have time to re-watched angel beats again.. XD

KanadeTenshi
October 5th, 2010, 04:35 AM
I never really saw someone actually make a good AMV.. maybe it's just not my style?

22sa
October 5th, 2010, 09:33 PM
I don't know whether you guys are into fandubs or not, but one of my favorite people on YT recently uploaded a My Soul, Your Beats! dub:
P4la7n_0Arg
It's nowhere near as good as her other stuff is, but it is decent for what it is IMO, especially during the chorus. The ending even made me feel a little sad. ):

Excellent! I can feel more from it than from the Japanese original frankly.

aSeRo141414
October 6th, 2010, 01:34 AM
Hmm.. the japanese version? me too, It's like my mind just like japanese version.. :)

Inkpuddle
October 6th, 2010, 02:27 AM
Excellent! I can feel more from it than from the Japanese original frankly.
Right? I understand why a lot of people would prefer the original Japanese song, but being strictly English-speaking it holds more meaning for me. Which also makes it easier to tie it into the AB! anime IMO.

KanadeTenshi
October 6th, 2010, 03:38 AM
I was thinking.. if they make hentai, would it be called Angel Breasts!?

Charizard★
October 6th, 2010, 02:09 PM
I was thinking.. if they make hentai, would it be called Angel Breasts!?
Don't talk about that here. :/
Added new rule. NO HENTAI TALK!

aSeRo141414
October 6th, 2010, 02:47 PM
YAY! He's rude, maybe he's boy..

Charizard★
October 6th, 2010, 03:59 PM
YAY! He's rude, maybe he's boy..
Are you talking about me? If so, I'm not rude. I go by the "rules".

22sa
October 6th, 2010, 05:59 PM
Right? I understand why a lot of people would prefer the original Japanese song, but being strictly English-speaking it holds more meaning for me. Which also makes it easier to tie it into the AB! anime IMO.
Yes, the translated english lyrics are beautiful in this case. More meaning is translated to us English listeners.

aSeRo141414
October 7th, 2010, 02:44 AM
Are you talking about me? If so, I'm not rude. I go by the "rules".


not you, I mean is Kanade, and sorry, He's girl I saw it in her profile.. :))

KanadeTenshi
October 7th, 2010, 04:42 AM
Don't talk about that here. :/
Added new rule. NO HENTAI TALK!
Gosh, get a sense of humor. STOP TAKING EVERYTHING SO SERIOUSLY.

Cynic Kaka
October 7th, 2010, 11:41 AM
I was thinking.. if they make hentai, would it be called Angel Breasts!?

...Angel Beats Off? I dunno.


Don't talk about that here. :/
Added new rule. NO HENTAI TALK!

Hentai involves genitalia. Breasts are not genitals.


Gosh, get a sense of humor. STOP TAKING EVERYTHING SO SERIOUSLY.

EXACTLY.

KanadeTenshi
October 7th, 2010, 11:57 AM
They're flat anyway. And I called it Angel B(r)ea(s)ts! because it's kinda similar.

Charizard★
October 7th, 2010, 01:39 PM
W/e.

Don't get it to out of hand. I don't care whether or not its "hentai" just don't talk about things you can't normally talk on PC.

aSeRo141414
October 8th, 2010, 02:06 AM
haha! yeah yeah, XD I think if staff see that.. XD

KanadeTenshi
October 8th, 2010, 04:26 AM
Charizard should attend to cop class for that! You sound like my teacher!

aSeRo141414
October 8th, 2010, 06:50 AM
LoL, maybe he's your teacher, XD but Angel beats teachers is no good.. XD

KanadeTenshi
October 9th, 2010, 03:02 AM
No.. I meant that he comes and busts out the fun at the best times.

Charizard★
October 9th, 2010, 05:50 AM
No.. I meant that he comes and busts out the fun at the best times.
I never said you guys can't have fun, just abide by the rules.

KanadeTenshi
October 9th, 2010, 06:13 AM
Buuuut breaking the rules is fun!
Besides it's not that I do something that umm.. I dunno how to call it.. wild?

Charizard★
October 9th, 2010, 06:16 AM
Buuuut breaking the rules is fun!
Besides it's not that I do something that umm.. I dunno how to call it.. wild?
Abide by the rules -.-
Its not that hard KT. You should try it sometimes.

aSeRo141414
October 9th, 2010, 06:48 AM
LoL, breaking rules is fun!, yeah, I tried it in other forum and I got many infraction .. XD anyway, just follow the rules.. XD

KanadeTenshi
October 9th, 2010, 06:58 AM
I have five active infractions. I'm a on the run criminal here!
But I never really listen the rules though lol.

Charizard★
October 9th, 2010, 07:17 AM
You should tho. Seeing as group owners have the right to contact a mod to boot out/infract/ban someone from the group.

Anyways, anybody watch AB! recently?

aSeRo141414
October 10th, 2010, 02:13 AM
I didn't watch it.. XD anyway.... from now on, I will follow rules here in PC.. XD

Charizard★
October 10th, 2010, 04:14 AM
I didn't watch it.. XD anyway.... from now on, I will follow rules here in PC.. XD
lol XD

Does anyone read the AB! manga?

aSeRo141414
October 10th, 2010, 05:23 AM
LoL< I didn't read the manga yet.. XD

Charizard★
October 10th, 2010, 05:56 AM
LoL< I didn't read the manga yet.. XD
I might start reading it, during the summer tho.

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 07:02 AM
The summer will have season 2 and the OVA so if no new manga comes it'll be in an anime. So that makes it superior! GOGOGO SEASON 2

Also our pedophile member (Drew) has birthday today.. HAPPY BIRTHDAY!

Charizard★
October 10th, 2010, 07:23 AM
Why do you call her a pedophile?

Its not sure if they'll make a season 2.

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 08:12 AM
It's called SARCASM.
I hope they will. Otherwise I'll go to their offices and annihilate of them!

Charizard★
October 10th, 2010, 08:14 AM
That sounds a bit to harsh o.o loljk

But, even if there isn't a second season, I'd be fine since 1 season is good enough.

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 08:43 AM
But they didn't show Kanade x Yuri yuri scene!

Charizard★
October 10th, 2010, 08:52 AM
But they didn't show Kanade x Yuri yuri scene!
Your the only one who cares about those things -.-'

Inkpuddle
October 10th, 2010, 09:00 AM
Your the only one who cares about those things -.-'...not exactly, I just try to hide those tendencies for the most part. xD
Although speaking from a completely platonic standpoint, I do wish Kanade and Yuri spent more time together. You didn't get to see them interact much besides trying to kill each other. ):

Charizard★
October 10th, 2010, 09:02 AM
...not exactly, I just try to hide those tendencies for the most part. xD
Although speaking from a completely platonic standpoint, I do wish Kanade and Yuri spent more time together. You didn't get to see them interact much besides trying to kill each other. ):
Oh. Well, Angel Beats! Isn't exactly romance.....and nice theme :D

Inkpuddle
October 10th, 2010, 09:05 AM
Oh. Well, Angel Beats! Isn't exactly romance.....and nice theme :DLike I said, I meant it in a purely platonic way. They could've been good friends had they attempted to understand each other sooner... it just makes me sad, especially since Yuri spoke about it during graduation.

And thanks. :D

Charizard★
October 10th, 2010, 09:10 AM
Like I said, I meant it in a purely platonic way. They could've been good friends had they attempted to understand each other sooner... it just makes me sad, especially since Yuri spoke about it during graduation.

And thanks. :D
Ohh.

Well, it it wasn't for Otonashi, then they would have still hated each other.

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 10:02 AM
Yuri in the end was screwed though, the only one without a guy. Maybe she'll end up with a girl though, considering her parents' creative name.

Also charizard, didn't knew you liked guy on guy.

Charizard★
October 10th, 2010, 10:21 AM
Yuri in the end was screwed though, the only one without a guy. Maybe she'll end up with a girl though, considering her parents' creative name.

Also charizard, didn't knew you liked guy on guy.
I don't. But I do like the colors, and I was talking about her old theme as well :o

Inkpuddle
October 10th, 2010, 10:38 AM
Yuri in the end was screwed though, the only one without a guy....I never thought about that. It seems like she and Hinata might've had a thing in the past until Yui came along, and she probably would've fallen for Otonashi if he hadn't expressed an interest in Kanade (assuming she didn't anyway).

Of course, the logical fix for this is simple:
Yuri x Kanade
Otonashi x Hinata
Yui x Tim

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 10:41 AM
I agree. Especially on the Tim part.

Inkpuddle
October 10th, 2010, 10:43 AM
Awww I forgot about Naoi! Here:
Naoi x Clothespins.

KanadeTenshi
October 10th, 2010, 10:50 AM
Clothespins? What's that?

aSeRo141414
October 10th, 2010, 03:56 PM
Yah? I'm dizzy, so I think I'm gonna watch AB.. :)

Charizard★
October 10th, 2010, 05:07 PM
Clothespins? What's that?
You don't remember? Its Hinata :D

Inkpuddle
October 10th, 2010, 09:08 PM
pONYC2rav0k
Seriously one of my favorite scenes... this, and the one where Naoi convinces Hinata he is a roll of toilet paper. <3

aSeRo141414
October 10th, 2010, 11:32 PM
Oh! I remember that. lol poor Hinata.. XD

KanadeTenshi
October 11th, 2010, 05:42 AM
Without a doubt, Naoi will be a rapist when he grows up.

Charizard★
October 11th, 2010, 05:44 AM
Without a doubt, Naoi will be a rapist when he grows up.
lmao.

Altho,
They can't grow up D:

KanadeTenshi
October 11th, 2010, 08:39 AM
Naoi will rape everything he sees, considering he has lots of yaoi scenes..

Charizard★
October 11th, 2010, 08:41 AM
Naoi will rape everything he sees, considering he has lots of yaoi scenes..
You and your AB! ero scenes -.- lmao

KanadeTenshi
October 11th, 2010, 08:44 AM
Ero scenes = ???
I dunno what that means.

Charizard★
October 11th, 2010, 08:45 AM
Ero scenes = ???
I dunno what that means.
Look it up :P

Anybody think that AB! should have a live action movie? :O

KanadeTenshi
October 11th, 2010, 08:46 AM
Yeah, we will see Naoi flushing Hinata >_>

Cynic Kaka
October 11th, 2010, 03:17 PM
Look it up :P

Anybody think that AB! should have a live action movie? :O

Live Action + Anime = Fail.

Yeah, we will see Naoi flushing Hinata >_>

You think too low.

Now, Yui beating the **** out of Hinata.... : D

and Noda's first scene

Inkpuddle
October 11th, 2010, 05:29 PM
They can't grow up D:
B'AWWWWWWWW. DDD:
...although you can always say that he'll be reincarnated into a rapist.
Though idk where Naoi = rapist came from, it's not like he'd have it in him... if anything he'd be the one getting-
/...ends this discussion before we get carried away.

KanadeTenshi
October 12th, 2010, 02:05 AM
Live Action + Anime = Fail.



You think too low.

Now, Yui beating the **** out of Hinata.... : D

and Noda's first scene

The dork with the axe? When he murdered Otonoshi?

Yuri Lowell
October 12th, 2010, 02:22 AM
Angel Beats is.. somehow how just realistic enough where it would be fine as live action, I figure.

Although some of the deaths would probably be corny as heck.

aSeRo141414
October 12th, 2010, 04:09 AM
hmm... looks good idea.. XD

Inkpuddle
October 12th, 2010, 06:24 AM
Angel Beats is.. somehow how just realistic enough where it would be fine as live action, I figure.

Although some of the deaths would probably be corny as heck.
Since most of the deaths in AB! are pretty humorous anyway, I think "corny" would actually be fitting. xD Tons of corn syrup and red food coloring... yum.

KanadeTenshi
October 12th, 2010, 06:43 AM
YESYESYESYESYESSSSSSSSSSSSSSS LIVE ACTION YURI X KANADE SCENE!

aSeRo141414
October 12th, 2010, 10:52 PM
Yeah, awesome ! Yuri x Kanade

Yuri Lowell
October 12th, 2010, 11:34 PM
omg. D: For the band, they should have the actual members of the live Girls Dead Monster band play the characters. That way they could actually preform in the episodes, and have it look convincing. xD;

aSeRo141414
October 12th, 2010, 11:56 PM
Yeah, good idea.. why not request to angel beats creator.. XD

Cynic Kaka
October 13th, 2010, 12:02 PM
omg. D: For the band, they should have the actual members of the live Girls Dead Monster band play the characters. That way they could actually preform in the episodes, and have it look convincing. xD;

: / Most GDM songs sound alike.


ALSO

"The seventh and final BD/DVD volume will be released on December 22, 2010 and will come bundled with an unaired anime special, which will serve as an epilogue to the series."

KanadeTenshi
October 13th, 2010, 12:27 PM
TOO DAMN MONTHS T_T
Oh well.. guess we have no choice.

Cynic Kaka
October 13th, 2010, 01:54 PM
omg. D: For the band, they should have the actual members of the live Girls Dead Monster band play the characters. That way they could actually preform in the episodes, and have it look convincing. xD;

TOO DAMN MONTHS T_T
Oh well.. guess we have no choice.

Two, dear. It's spelt two.

KanadeTenshi
October 14th, 2010, 05:47 AM
Don't cut off a budding young flower with vague comments like that!

aSeRo141414
October 16th, 2010, 03:01 AM
Any AB updates? our club is not so active this time.. XD

Galukxy
October 16th, 2010, 03:38 AM
Any AB updates? our club is not so active this time.. XD

I've acknowledged that. There should be an OVA coming out in December.

Cynic Kaka
October 16th, 2010, 04:44 AM
I've acknowledged that. There should be an OVA coming out in December.

: / Most GDM songs sound alike.


ALSO

"The seventh and final BD/DVD volume will be released on December 22, 2010 and will come bundled with an unaired anime special, which will serve as an epilogue to the series."

There you go. Try checking back some pages, Aero.

Charizard★
October 16th, 2010, 05:21 AM
Any AB updates? our club is not so active this time.. XD
Not as far as I know, other than the OVA and the probability of a second season. :o

Pokestick, good times.
October 17th, 2010, 01:34 AM
I'd like to see an OAD/OVA :3

While waiting, let's listen to some OSTs :D

gxY6G7ObJDc
DE-0cnMHGgk
rJplHLhBAq4
P7D0B_b0NjM
VVNvW0-97bg
N-Aj4MMDTiw

Charizard★
October 17th, 2010, 04:59 AM
I'd like to see an OAD/OVA :3

While waiting, let's listen to some OSTs :D

gxY6G7ObJDc
DE-0cnMHGgk
rJplHLhBAq4
P7D0B_b0NjM
VVNvW0-97bg
N-Aj4MMDTiw


Theres nothing in that spoiler, but when you quote its just youtube things.

XD

aSeRo141414
October 18th, 2010, 03:32 AM
I always want season 2.. :)

KanadeTenshi
October 18th, 2010, 10:40 PM
What is OVA/OAD? I thought guessing what OST meant was hard..

Galukxy
October 19th, 2010, 04:46 AM
What is OVA/OAD? I thought guessing what OST meant was hard..

I'm sure Philip there already said what it was before. :/

An OVA also known as or is short for a Original video animation. These are like special movie like episodes. I think.

correct me if I am wrong

I'd like to see an OAD/OVA :3

While waiting, let's listen to some OSTs :D

gxY6G7ObJDc
DE-0cnMHGgk
rJplHLhBAq4
P7D0B_b0NjM
VVNvW0-97bg
N-Aj4MMDTiw



I don't know which one I like the best, they're all good. :P

KanadeTenshi
October 19th, 2010, 08:44 AM
Our club has more replies than Bleach FC. Only 3000 more views! And a 13 episodes anime will look more popular than one that has.. 3000% it's episodes.

Galukxy
October 19th, 2010, 09:47 AM
Our club has more replies than Bleach FC. Only 3000 more views! And a 13 episodes anime will look more popular than one that has.. 3000% it's episodes.

Awesome, then we have to keep this club active. ;D

3000%?.. that's not possible.

KanadeTenshi
October 19th, 2010, 09:52 AM
Yes it is. Do the math. Well It's something between 2950%-3000%

Galukxy
October 19th, 2010, 10:21 AM
Oh, I was.
You can't go past 100%

What would you expect to see in the OVA?

KanadeTenshi
October 19th, 2010, 11:47 AM
Yuri action with Kanade, Yuri, and Tim complaining there's no Yui.

Alakazam17
October 19th, 2010, 02:20 PM
3000% of 13 is...*does mental calculations*...390. Bleach has 2300% as many episodes. :P

And...in case it wasn't obvious, I'll be joining here. I just finished Angel Beats last night, and I loved it. The whole thing, from start to finish.

When I watched it I assumed there would not be a new season, so now that I see there is an OVA coming, I can't wait!

KanadeTenshi
October 19th, 2010, 10:32 PM
WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG

And you have to like yuri if you join here.

Galukxy
October 19th, 2010, 10:51 PM
3000% of 13 is...*does mental calculations*...390. Bleach has 2300% as many episodes. :P

And...in case it wasn't obvious, I'll be joining here. I just finished Angel Beats last night, and I loved it. The whole thing, from start to finish.

When I watched it I assumed there would not be a new season, so now that I see there is an OVA coming, I can't wait!

Welcome to the club. ;P

WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG

And you have to like yuri if you join here.

Actually.. you have to like Naoi or Otonashi to join

Yuri Lowell
October 19th, 2010, 10:58 PM
Last I checked, you had to like Yui in order to join, and those who don't were annihilated.

D;

KanadeTenshi
October 20th, 2010, 03:47 AM
I meant yuri.. which means girl on girl.
And if you like Naoi then you like Yaoi.

Alakazam17
October 20th, 2010, 10:09 AM
WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG

And you have to like yuri if you join here.Of course I like Yuri. I like all the characters in Angel Beats, including Ms. Nakamura. *shot*



Welcome to the club. ;P

Actually.. you have to like Naoi or Otonashi to join Thanks. And I do like Otonashi, so I guess I'm still in. ^_^

Last I checked, you had to like Yui in order to join, and those who don't were annihilated.

D;http://i33.photobucket.com/albums/d92/MetaZam/Yui.jpg

Galukxy
October 20th, 2010, 10:15 AM
I meant yuri.. which means girl on girl.
And if you like Naoi then you like Yaoi.

What would it be if it was TK then? :/

KanadeTenshi
October 20th, 2010, 11:35 AM
Of course I like Yuri. I like all the characters in Angel Beats, including Ms. Nakamura. *shot*

Thanks. And I do like Otonashi, so I guess I'm still in. ^_^

http://i33.photobucket.com/albums/d92/MetaZam/Yui.jpg
I meant.. girl on girl, anime style!


What would it be if it was TK then? :/
LET'S PARTY CRAZY BABY

...I think.

Alakazam17
October 20th, 2010, 01:07 PM
I meant.. girl on girl, anime style!I know what you meant. XD

Not really into that kind of yuri. I prefer Kanade x Otanashi.

Galukxy
October 21st, 2010, 12:12 AM
I know what you meant. XD

Not really into that kind of yuri. I prefer Kanade x Otanashi.

ZOMG! Epic pairing there. ;D
It doesn't beat Yui x Hinata.

aSeRo141414
October 21st, 2010, 05:12 AM
I didn't like too much Yurippe.. XD because Yuri means lesbian.. XD

anyway. Yui X Hinata FTW!

KanadeTenshi
October 21st, 2010, 05:15 AM
I know what you meant. XD

Not really into that kind of yuri. I prefer Kanade x Otanashi.

Kanade just got in and stole Otonoshi. OH WAIT THEY NEVER RELATED ANYYWAY.
I like.. Kanade x Yuri pairing.

Nothing beats Tim x Yui though.

aSeRo141414
October 21st, 2010, 05:26 AM
Yuri x Kanade? lol nice pair, lol

Pokestick, good times.
October 21st, 2010, 11:07 AM
Fits their names, too. Well, Yuri's.

KanadeTenshi
October 21st, 2010, 11:20 AM
Fits their names, too. Well, Yuri's.

It's um.. about time you noticed?

Cynic Kaka
October 21st, 2010, 12:06 PM
Tim x Yui x Irie

: / Get it right.

KanadeTenshi
October 21st, 2010, 12:24 PM
Sorry for not being updated with your latest fetishes and orgy interests.

Charizard★
October 21st, 2010, 02:33 PM
Tim x Yui x Irie

: / Get it right.
If I may ask...who is Irie?
Last time I checked there wasn't a character named that O.o

Cynic Kaka
October 21st, 2010, 05:28 PM
If I may ask...who is Irie?
Last time I checked there wasn't a character named that O.o

GirlDeMo, Purple Haired Drummer

KanadeTenshi
October 22nd, 2010, 11:22 AM
Tim has a fetish for pink shades.

Cynic Kaka
October 22nd, 2010, 11:48 AM
Tim has a fetish for pink shades.

: /

And blue. Get it right, man.

KanadeTenshi
October 22nd, 2010, 11:54 AM
Umm.. you know what ideas blue gives me.

Galukxy
October 22nd, 2010, 01:57 PM
Yuri x Kanade? lol nice pair, lol

I like that pairing, defiantly.
Next pairing, should be Otonashi x Naoi an all male pairing

-Lapras-
October 22nd, 2010, 02:05 PM
*Joins (if i haven't already xD)

Right, pairings. Throughout i only ever wanted Yuzuru X Kanade, if i as to have another it would have to be TK x Yui.

Charizard★
October 22nd, 2010, 02:12 PM
GirlDeMo, Purple Haired Drummer
Ohhh.

Tim has a fetish for pink shades.

lmao.

: /

And blue. Get it right, man.

lmao again.

*Joins (if i haven't already xD)

Right, pairings. Throughout i only ever wanted Yuzuru X Kanade, if i as to have another it would have to be TK x Yui.
Welcome to the club! And TK x Yui? First time I heard that one :O

-Lapras-
October 22nd, 2010, 02:14 PM
The musician and the dancer xD

Charizard★
October 22nd, 2010, 02:24 PM
The musician and the dancer xD
lol, but nobody even knows anything about TK :o

I'm pretty sure he is American tho XD

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:17 AM
I'm sure he's not... Can he even speak proper English sentences? He can speak Japanese.

Inkpuddle
October 23rd, 2010, 03:25 AM
I'm sure he's not... Can he even speak proper English sentences? He can speak Japanese.Actually... he is. That's what's so amusing about it. xD His name is Micheal Rivas, and though he was born in Japan he was raised in Hawaii. He looks half-and-half IMO, but he is definitely not entirely Japanese:
http://media.animevice.com/uploads/0/4177/200888-michael_web1_large.jpg
He looks a little like Bill Nye. o3o

Aaaand I just noticed we're talking about the character and not the voice actor. But still, fun fact for y'all. xD

KanadeTenshi
October 23rd, 2010, 03:27 AM
Charizard said no hentai pictures!

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:28 AM
I meant the character, not the VA, Inky ;_;

KanadeTenshi
October 23rd, 2010, 03:29 AM
INKY IS MY NICKNAME. WHO GAVE YOU THE RIGHT TO CALL HER THAT?

...I don't even know her real name though.

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:31 AM
I gave me the right to call her that the second I needed something simple to call her.

KanadeTenshi
October 23rd, 2010, 03:35 AM
Okay.. but be careful of PGT Inky!

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:38 AM
Is this even AB related? :|

Inkpuddle
October 23rd, 2010, 03:39 AM
I meant the character, not the VA, Inky ;_;
I know, I just got carried away before I realized that. ;; Wherever TK is from, he must've had the worst backstory out of all of them. He's so traumatized he can't even form a coherent sentence. ):

You guys can call me whatever you want as long as I know who you're talking to. ._.

KanadeTenshi
October 23rd, 2010, 03:39 AM
Sounds like you're trying to avoid it!

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:41 AM
TK could be trying to hide it by just thinking about music.

...But Otonashi and the rest must know what he was like in the end, as he did disappear! (though we couldn't see it >:|)

Inkpuddle
October 23rd, 2010, 03:47 AM
...But Otonashi and the rest must know what he was like in the end, as he did disappear! (though we couldn't see it >:|)
Raaaage. I really hated how you didn't get to see so many people leave. "oh lol btw everyone passed on, sorry you couldn't see it but take our word for it."

Pokestick, good times.
October 23rd, 2010, 03:50 AM
Maybe they just locked them up somewhere or something :D

aSeRo141414
October 23rd, 2010, 05:13 AM
LoL, disappear without looking..

Cynic Kaka
October 24th, 2010, 09:43 AM
Okay.. but be careful of PGT Inky!

Or else he'll make good times with his poking stick. : /

You guys can call me whatever you want as long as I know who you're talking to. ._.

I am calling you Kinky now.
Maybe they just locked them up somewhere or something :D

"Ok, guys, put them in the dungeon, we have 1 episode left and it has to be terrible!"

Charizard★
October 24th, 2010, 09:57 AM
Kind of offtopic but oh well.

TK is either from London or the US, I mean what else can he be?

KanadeTenshi
October 24th, 2010, 11:41 AM
WHAT IS THIS
First Failip stole my name, now you take it? Kinky Inky is MINE. NOBODY ELSE'S. NOT EVEN HER BOYFRIEND'S.

Charizard★
October 24th, 2010, 11:50 AM
WHAT IS THIS
First Failip stole my name, now you take it? Kinky Inky is MINE. NOBODY ELSE'S. NOT EVEN HER BOYFRIEND'S.
What are you talking about? Kinky Inky?

Cynic Kaka
October 24th, 2010, 12:55 PM
WHAT IS THIS
First Failip stole my name, now you take it? Kinky Inky is MINE. NOBODY ELSE'S. NOT EVEN HER BOYFRIEND'S.

What? What are you talking about? I just thought that up off the top of my head


What are you talking about? Kinky Inky?

How about you actually read the thread?

Charizard★
October 24th, 2010, 12:59 PM
How about you actually read the thread?
How about we actually stay on topic?

Seriously though, we go offtopic a LOT :/

Cynic Kaka
October 24th, 2010, 01:01 PM
If we were on topic, this thread would still be on page 5

Charizard★
October 24th, 2010, 01:05 PM
If we were on topic, this thread would still be on page 5
That may be true, but we don't want a mod to come in and close the thread now do we?

Cynic Kaka
October 24th, 2010, 02:10 PM
That may be true, but we don't want a mod to come in and close the thread now do we?

This club is for fans of Angel Beats. It doesn't always have to be a chat about Angel Beats though. We're just here because we are united by a common love.

Charizard★
October 24th, 2010, 02:51 PM
This club is for fans of Angel Beats. It doesn't always have to be a chat about Angel Beats though. We're just here because we are united by a common love.
W/e. Just make sure to try to keep it AB related and not go offtopic that much.

KanadeTenshi
October 24th, 2010, 09:24 PM
What? What are you talking about? I just thought that up off the top of my head



How about you actually read the thread?

I call Inkpuddle Kinky Inky because of her handcuffs fetish.

Honestly now I think mods gave up on this thread.

Inkpuddle
October 24th, 2010, 09:59 PM
I call Inkpuddle Kinky Inky because of her handcuffs fetish.Nothing's sacred with you, is it? xD

This club is for fans of Angel Beats. It doesn't always have to be a chat about Angel Beats though. We're just here because we are united by a common love. Normally I'd agree, but that would make it uncomfortable for potential members. They'd come to the thread all psyched to talk about AB! and find that we're discussing something completely different.

Yuri Lowell
October 24th, 2010, 11:28 PM
Technically.. xD; if we're talking about something totally unrelated to AB, like hamburgers, or kitty cats or something.. that is considered spam. @_@

I mean, you could slide past by mentioning AB in a small part of an off-topic post, but still. xD;

Inkpuddle
October 25th, 2010, 12:27 AM
Technically.. xD; if we're talking about something totally unrelated to AB, like hamburgers, or kitty cats or something.. that is considered spam. @_@

I mean, you could slide past by mentioning AB in a small part of an off-topic post, but still. xD;I like hamburgers... I could go for one right now.
You know who else probably likes hamburgers? Otonashi!
/shot. xD

In all honesty I agree. It does defeat the purpose of having an AB! FC if we're not even talking about the series. I shouldn't be talking since I've broken this rule once or twice, but when you belong to the most awesomest FC evar... it's hard not to get carried away. :P

aSeRo141414
October 25th, 2010, 01:11 AM
What is the other AB related topics?

KanadeTenshi
October 25th, 2010, 09:43 AM
Nothing's sacred with you, is it? xD

Normally I'd agree, but that would make it uncomfortable for potential members. They'd come to the thread all psyched to talk about AB! and find that we're discussing something completely different.
...You could have way more kinkyness in you you're trying to hide. Did you feel safe because my VMs are off? Hahahaha.
Technically.. xD; if we're talking about something totally unrelated to AB, like hamburgers, or kitty cats or something.. that is considered spam. @_@

I mean, you could slide past by mentioning AB in a small part of an off-topic post, but still. xD;
Here comes thebang Beat mod-wagon. HOW IRONICALLY SINCE I WAS JUST TALKING ABOUT IT.

I like hamburgers... I could go for one right now.
You know who else probably likes hamburgers? Otonashi!
/shot. xD

Actually..
http://www.pokecommunity.com/picture.php?groupid=2196&pictureid=44580
He prefers pizza!

Charizard★
October 25th, 2010, 02:10 PM
Here comes thebang Beat mod-wagon. HOW IRONICALLY SINCE I WAS JUST TALKING ABOUT IT.



Actually..
http://www.pokecommunity.com/picture.php?groupid=2196&pictureid=44580
He prefers pizza!
You guys should listen to me more and follow the rules :O

Thats my picture or Otonashi eating Pizza!

 
October 27th, 2010, 03:55 AM
I commend Charizard's ability to kill threads.
And what are you doing here, didn't you say AB! was inferior to R+V? GO TO THAT CLUB, FREAKING BACKSTABBER!

-Lapras-
October 27th, 2010, 04:34 AM
Angel Beats is inferior to Rosario+Vampire. Just sayin.

 
October 27th, 2010, 04:37 AM
We have no place for people like you.

Graceful
October 27th, 2010, 04:38 AM
Can I join please? I've watched the episodes and they are awesome - I swear, Angel Beats! one of the best animes I've ever seen. And TK is my favorite character ^__^

 
October 27th, 2010, 04:40 AM
You're in, iirc Charizard removed the stupid registeration code.

Galukxy
October 27th, 2010, 04:42 AM
Can I join please? I've watched the episodes and they are awesome - I swear, Angel Beats! one of the best animes I've ever seen. And TK is my favorite character ^__^

Of course, Welcome to the Angel Beats fan club. :3

I hear that you must like Yui to join

I commend Charizard's ability to kill threads.
And what are you doing here, didn't you say AB! was inferior to R+V? GO TO THAT CLUB, FREAKING BACKSTABBER!

If you would like to Join, you need to say the password first. ;D

 
October 27th, 2010, 04:56 AM
If you love Angel Beats! then join!


Rules:
1. Don't Spam.
2. Don't harass/bash other club members.
3. Contact me or the Co-Owner if there are any problems.
4. No hentai images.
5. Use spoilers when saying something that you think is to revealing.
6. If you want to join, just say so :D
7. Members are allowed to change the subject.
8. All PokeCommunity rules apply.
9. NO HENTAI DISCUSSIONS!

Chat Topic(s):
Who is your favorite character?
Favorite episode?
What do you think the OVA will be about?



Owner: Charizard★

Co-Owner: Cynic Kaka

Members:
Pokestick, good times.
Galukxy
Roswell
KanadeTenshi
Inkpuddle
Wish
Kagami Hiiragi
Drew
Artic.uno
wee187
elheroeosucro
-Leaf

[Not keeping track of members anymore, so if you want to join feel free.]
I'm already in anyway, this is an alt.

Galukxy
October 27th, 2010, 05:02 AM
I'm already in anyway, this is an alt.
Aw,okay.. >.>

anyway, I think Otonashi x Naoi make a great pairing.

 
October 27th, 2010, 05:54 AM
Yuri x Kanade is much better. Just so much better.

Galukxy
October 27th, 2010, 06:01 AM
Yuri x Kanade is much better. Just so much better.

Agreed, I like that pairing too.

22sa
October 27th, 2010, 05:10 PM
I remember youtubing Angel Beats! at Frostweaver's recommendation and immediately falling for the cute anime girls (Tachibana first since she's first to appear in the opening) and then immediately deciding I had to watch the series.

I like hamburgers... I could go for one right now.
You know who else probably likes hamburgers? Otonashi!
/shot. xD

In all honesty I agree. It does defeat the purpose of having an AB! FC if we're not even talking about the series. I shouldn't be talking since I've broken this rule once or twice, but when you belong to the most awesomest FC evar... it's hard not to get carried away. :PIt's a fan club... It's a union of fans... the point is other Angel Beats! fans, not just talking about Angel Beats! If it was the latter, it could've been just another thread in Japanese Entertainment forum instead.

lol @ "Otonashi!"

KanadeTenshi
October 29th, 2010, 03:35 AM
This club sucks now, I miss Tim with his Yui and Irie fetish!

aSeRo141414
October 31st, 2010, 06:11 AM
LoL, don't go away, lol, you have many post in this club anyway AB is kinda short

Galukxy
October 31st, 2010, 06:33 AM
Well, the club will soon get popular again when the 'OVA' comes out and maybe even a second season.

aSeRo141414
October 31st, 2010, 05:08 PM
Yeah, that's right, because AB doesn't have show yet
where you get the pokemon images?

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 08:30 AM
A little more than a month left now :D:D:D:D:DD

Gosh, I want the AB! OAD so badly x3

KanadeTenshi
November 1st, 2010, 10:09 AM
I wonder if the OST will make Tim's Yui fetish arise again.

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 10:36 AM
The OST is wonderful as well.

Galukxy
November 1st, 2010, 10:59 AM
1 month and 22 days to go till the OVA comes out :P
Can't wait.

KanadeTenshi
November 1st, 2010, 11:00 AM
Gosh I meant OVA.. damn English abbreviations!

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 11:06 AM
PLUS, there are four possible ways of saying OVA :D

Japanese: Original Video Animation (OVA)
English: Original Animation Video (OAV)
Japanese: Original DVD Animation (ODA)
English: Original Animation DVD (OAD)

The AB! release would officially be called an ODA, but I don't think it matters which one you use :D

Galukxy
November 1st, 2010, 11:39 AM
I'm still gonna call it OVA ;D
still can't wait to see this OVA

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 11:40 AM
And I can't wait to see the OAD >:3

It'll be great, seriously.

Galukxy
November 1st, 2010, 12:05 PM
Oh.. so you're going to watch it in English?

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 12:08 PM
No, but I'm gonna talk about it in English.

I'm better at Japanese than you anyway, Shaih.

KanadeTenshi
November 1st, 2010, 12:08 PM
Well enjoy your inferior VA and probably cut Kanade x Yuri scenes

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 12:13 PM
Pfft, like I would watch it in dubs >_>;

Galukxy
November 1st, 2010, 12:15 PM
No, but I'm gonna talk about it in English.

I'm better at Japanese than you anyway, Shaih.

Wanna bet? prove it. :3

anyway as for pairings, I think that's a good pairing, Kanade.

Pokestick, good times.
November 1st, 2010, 12:19 PM
I pwn at British comedy and language, I bet I could at Japanese as well >:3

And this post is completely AB! related.

KanadeTenshi
November 1st, 2010, 12:24 PM
Well I have a Ph.D philip!

22sa
November 1st, 2010, 08:43 PM
What? It's coming out in English dub?

I look forward to hearing the dub. :3 Japanese is overrated, English is more creative.

Inkpuddle
November 2nd, 2010, 12:26 AM
Well enjoy your inferior VA and probably cut Kanade x Yuri scenesYou make it sound like they have a make-out session or something... xD
What everyone else is watching:
http://anime2.kokidokom.net/wp-content/uploads/2010/06/YuriKanadeHuggingTime-540x337.png
What KT sees:
http://aarthiraghavan.com/wp-content/uploads/2010/09/censored.jpg

Pokestick, good times.
November 2nd, 2010, 03:06 AM
What? It's coming out in English dub?

I look forward to hearing the dub. :3 Japanese is overrated, English is more creative.
What? No, you've got it wrong xD;

There won't be any official dubs as far as we know now.

And you're wrong, Japanese PWNS English! >:U

KanadeTenshi
November 2nd, 2010, 04:48 AM
You make it sound like they have a make-out session or something... xD
What everyone else is watching:
http://anime2.kokidokom.net/wp-content/uploads/2010/06/YuriKanadeHuggingTime-540x337.png
What KT sees:
http://aarthiraghavan.com/wp-content/uploads/2010/09/censored.jpg
...Actually they have WAY more than just that.. I'll leave you to think about is. handcuffed Yuri

Aaaaaaaaaaaaaaand... is it a bad thing?

And if they do have make-out sessions.. WHY DIDN'T THEY CALL ME!? T_T

Charizard★
November 2nd, 2010, 05:05 AM
What? It's coming out in English dub?

I look forward to hearing the dub. :3 Japanese is overrated, English is more creative.
I doubt they'll have an English Dub. I prefer Japanese, since its the real voices :o

Inkpuddle
November 2nd, 2010, 05:31 AM
I doubt they'll have an English Dub. I prefer Japanese, since its the real voices :oI'd like an English dub just so I can see how they pull it off. It seems like a prime target too; it's relatively popular and none of its content would be that offensive to an English-speaking audience. And I wouldn't say they're the "real" voices, they're fictional characters so they have no real voice. xD And I've seen dubs where the VA actually does a better job than the original seiyuu.

Charizard★
November 2nd, 2010, 06:03 AM
I'd like an English dub just so I can see how they pull it off. It seems like a prime target too; it's relatively popular and none of its content would be that offensive to an English-speaking audience. And I wouldn't say they're the "real" voices, they're fictional characters so they have no real voice. xD And I've seen dubs where the VA actually does a better job than the original seiyuu.
Well, there were some anime that were better than AB and they weren't Eng. dubbed so I won't say that AB! will be. I haven't seen an anime that has better English voices than the Japanese versions :o

KanadeTenshi
November 2nd, 2010, 06:25 AM
YGO GX had better dub voices imo.

And you ignored my post Inky! I'LL HANDCUFF YOU!

Inkpuddle
November 2nd, 2010, 07:04 AM
Well, there were some anime that were better than AB and they weren't Eng. dubbed so I won't say that AB! will be. I haven't seen an anime that has better English voices than the Japanese versions :oVery true, sometimes it seems like North America is totally random with the anime that gets localized. o_x I've got my money on AB! though, probably just because I'd love to legally own a copy of the series. xD

TBH there are very few cases where I prefer the English voiceovers, but they exist. Makes sense since the Japanese tend to put forth more effort in their voice acting; according to Wikipedia they account for 60% of the world's animation industry, so they kind of have to be good at what they do.

And you ignored my post Inky! I'LL HANDCUFF YOU!
That's what new FC members want to see: me handcuffed to the front page. o_x

KanadeTenshi
November 2nd, 2010, 07:28 AM
Well.. that certainly doesn't sound a bad idea for me. *handcuffs to front page*

Next time you misbehave I'll grope you.

Pokestick, good times.
November 2nd, 2010, 07:49 AM
What does handcuffs and grope have to do with Angel Beats? D:

Oh yeah.

KanadeTenshi
November 2nd, 2010, 10:56 AM
Is it wrong to have fetishes, Philip?

Pokestick, good times.
November 3rd, 2010, 02:39 AM
Most certainly not.

Anyway, Otonashi sure is awesome.

aSeRo141414
November 3rd, 2010, 02:56 AM
I like more the original version which is Japanese, more good and I love to read the subs... XD

Pokestick, good times.
November 3rd, 2010, 03:05 AM
There is only the Japanese version xD;

...So far.

Inkpuddle
November 3rd, 2010, 04:56 AM
...So far.
dun dun dunnnn.
/shot

If they did dub AB, what sort of cast does everyone think they would have? Personally I could see Johnny Yong Bosch making a decent Otonashi, but I can't think of any other good match-ups. :/

Pokestick, good times.
November 3rd, 2010, 04:59 AM
I wouldn't watch it anyway, so I don't think I'd have any opinions.

KanadeTenshi
November 4th, 2010, 12:12 PM
Johnny Yong Bosch makes a decent everything.
They'd better not dub Kanade's voice!

Miss Doronjo
November 4th, 2010, 12:51 PM
May I join?
I guess I got addicted to watcing it. :3

Uhhh my favorite character is Yui; and my favorite episode is number 10 -- I think its the most funny IMO. <3

Or episode 1; but they are all great eaither way. ;-;

Cynic Kaka
November 4th, 2010, 05:04 PM
May I join?
I guess I got addicted to watcing it. :3

Uhhh my favorite character is Yui; and my favorite episode is number 10 -- I think its the most funny IMO. <3

Or episode 1; but they are all great eaither way. ;-;

We will get along just fine, my friend. : D

Pokestick, good times.
November 5th, 2010, 06:21 AM
We too :D

Yui is great. But Kanade is better.