Viryllo

Visitor Messages

1 to 15 of 24
  1. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:40 PM
    Tendo-J
    No problem hope you can find the rest easily. Thanks a lot !
  2. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:36 PM
    Tendo-J
    Btw thanks I was having a hard time getting Drampa and the other guy
  3. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:35 PM
    Tendo-J
    Alright I'll give ya trevenant and rhyperior
  4. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:32 PM
    Tendo-J
    I can give you a hydreigon but I don't have the deino
  5. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:30 PM
    Tendo-J
    Hey so 3 more pokemons anything in particular you want?
  6. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:22 PM
    Tendo-J
    No problem I'll give you some more from your list
  7. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:18 PM
    Tendo-J
    I don't need any back. If you have Zama I can trade you zacian for insurance then trade back
  8. Tendo-J
    November 25th, 2019 7:13 PM
    Tendo-J
    Yep let's do it give me the link code
  9. LegionSciFi
    November 24th, 2019 11:31 PM
    LegionSciFi
    I am around for a short time now if you want that darumaka
  10. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:45 PM
    LuminaryX
    Nah, don't even have my own ditto get. But if I run into any, I'll let you know.
  11. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:40 PM
    LuminaryX
    Okay, there some crazy person going around asking for the monkey under the Trade shops. Maybe they'll have something for you. Lol
    Keep me updated on what you're looking for and I'll go hunting for it.
  12. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:37 PM
    LuminaryX
    Oh. Hmm. That's fine. We're good then. Thanks. :) I'm not worried about the monkey. Shield
  13. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:34 PM
    LuminaryX
    I'll take it. We're good. :)
  14. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:33 PM
    LuminaryX
    Yeah
  15. LuminaryX
    November 21st, 2019 2:33 PM
    LuminaryX
    Charmander?

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: March 20th, 2020 9:04 AM
  • Join Date: November 19th, 2019
  • Referrals: 0

Badges

Badges

Mini Statistics

Join Date
November 19th, 2019
Total Posts
65
Blog Entries
0
Viryllo's Avatar

Recent Visitors

The last 8 visitor(s) to this page were:
  1. Blastoise0925
  2. ezjoy
  3. Gerda
  4. KCLMK32
  5. LegionSciFi
  6. LuminaryX
  7. [email protected]
  8. quacken