========================
🇬🇧 Hello everyone!
:writing_hand:Here's some news from me regarding the development of Mauve and "Mauve 2."✍️
:tools:First of all, Mauve is currently on hold in terms of patches, as all my resources are focused on the second installment. 🛠️
⭐"Mauve 2" is a working title, so feel free to share your ideas (coherent ones) for a potential name. I already have a small idea in mind, but I'm curious to see if you can make me change it.⭐
:desktop:Once the beta of "Mauve 2" is completed, a roadmap will be announced detailing adjustments for both games (patches/updates).🖥️
🌐 Beta presentation: you will have access to the first part of the island in the new region (2 parts + 4 islets). This will include around 700 Pokémon, 5 gyms, 10 routes, 9 towns, 50 challenge areas, and 10 bosses. The rest will be revealed soon...🌐
:pray:Thank you for your patience. I know Mauve is not perfect, but recurring bugs are still on my to-do list. Nothing has been forgotten.🙏
:sparkles:Enjoy the game, thanks for your support, and see you soon!✨
========================
🇫🇷 Bonjour tout le monde !
✍️ Voici quelques nouvelles de ma part concernant le développement de Mauve et "Mauve 2".✍️
🛠️ Tout d'abord, Mauve est actuellement en pause au niveau des patchs, car toutes mes ressources sont employées dans le second opus. 🛠️
⭐"Mauve 2" est un titre provisoire. N'hésitez pas à me faire part de vos idées (cohérentes) pour un potentiel nom. J'ai déjà une petite idée, mais j'attends de voir si vous pouvez me faire changer d'avis.⭐
🖥️ Une fois la bêta de "Mauve 2" achevée, une feuille de route sera annoncée concernant les ajustements pour les deux jeux (patchs/mises à jour).🖥️
🌐 Présentation de la bêta : vous aurez accès à la première partie de l'île de la nouvelle région (2 parties + 4 îlots). Cela comprendra environ 700 Pokémon, 5 arènes, 10 routes, 9 villes, 50 zones de défis, 10 Boss. Le reste vous sera révélé bientôt...🌐
🙏 Merci pour votre patience. Je sais que Mauve n'est pas parfait, mais les bugs récurrents sont toujours dans ma liste de choses à corriger. Rien n'est oublié.🙏
✨ Bon jeu à tous, merci pour votre soutien, et à très vite !✨