• Ever thought it'd be cool to have your art, writing, or challenge runs featured on PokéCommunity? Click here for info - we'd love to spotlight your work!
  • It's time to vote for your favorite Pokémon Battle Revolution protagonist in our new weekly protagonist poll! Click here to cast your vote and let us know which PBR protagonist you like most.
  • Welcome to PokéCommunity! Register now and join one of the best fan communities on the 'net to talk Pokémon and more! We are not affiliated with The Pokémon Company or Nintendo.

on fleek [dLtMs0 v 5.5]

Status
Not open for further replies.
79

Vad fan sa du just om mig, din lilla slyna? Du ska minsann veta att jag rankade högst i klassen i SÄPO-skolan, och jag har varit involverad i ett flertal hemliga razzior mot Al-Quaeda, och jag har över trehundra bekräftade kills. Jag är tränad i gorillakrigsföring och jag är den högst rankade krypskytten i hela Svea Rikes arméstyrka. Du är inget annat för mig än ännu en måltavla. Jag kan sopa hela förbannade banan med dig med precision aldrig tidigare sedd på denna jord, märk mina jävla ord. Medan du läser detta kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner runt hela Sverige och din IP håller på att trackas just nu så det är bäst att du bereder dig på stormen, din insekt. Stormen som utplånar den patetiska lilla saken du kallar ditt liv. Du är död, snorunge. Jag kan vara överallt, när som helst, och jag kan döda dig på över hundra sätt, och det är bara med mina bara händer. Inte bara är jag extremt vältränad i oväpnad strid, jag har även tillgång till Svenska Flottans hela arsenal och jag kommer använda den i full utsträckning för att utplåna ditt sorgliga arsle från denna kontinent, din lilla skit. Om bara du hade vetat vilka grava konsekvenser din lilla "klipska" kommentar var på väg att slå ned på dig, då hade kanske hållit din jävla käft. Men du kunde inte, du gjorde det inte, och nu betalar du priset, din förbannade tjockskalle. Jag kommer skita ut ilska över dig och du kommer drunkna i det. Du är död, snorunge.

The conversation lost me and then someone started posting in a foreign language and then I got really lost.

80

Last edited:
84

He's a bloodsucking monster! :O

Anyway I remember doing that whole thing back in 2009 with Wish lol. We even switched usernames! XD
Too bad we forgot to switch profile themes too. :P

Status
Not open for further replies.
Back