60
#isthenumbersign
- 266
- Years
- Age 31
- Cloud Nine
- Seen Jan 28, 2013
Hmm I have yet to post a picture of me. You guys all look awesome btw.
![[PokeCommunity.com] [Post & Discuss] Pictures of you! [PokeCommunity.com] [Post & Discuss] Pictures of you!](https://i.imgur.com/9qaxz.jpg)
![]()
![]()
I like this photo. You look adorable.
![]()
This was taken today in my university. How my friend Mark took this photo is beyond me..
Here's my picture. TRY TO FIND IT BELOW ALL THESE SPOILERS
Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:![]()
I like this photo. You look adorable.
![]()
This was taken today in my university. How my friend Mark took this photo is beyond me..
Long live the Confederacy!
![]()
![]()
Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:![]()
Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:Spoiler:![]()
@_@i took this like a week ago when i first got my haircut but you know
![]()
Spoiler:![]()
Post muck up day celebrations. Three days worth of celebrating the end of my high school career and I feel like death.
![]()
CURSE YOUYou mean quote it like this?
I WANT YOUR HAIR O_O
Bro, dat hair tho...
I know you do, it pulls da chiks ;D
I'd make you more jealous by telling you this is how I woke up in attempts to sleeping off my weekend but that would be cruel, so I'll lie and tell you how it took me 3 hours to get it like that instead.