How often you change your avvy

• Total voters
    30

Dee Trier

Drageon The Dragon Type Eevee
  • 752
    Years
    • Age 36
    • Seen Feb 19, 2010
    How often you change your avvy?

Really whenever I am bored. You see, my fandoms change a hell of a lot and then somtimes they are just plain random like the one I have now XD...I dont even know who the girl is, she just looked cool. But somehow Hellsing has managed to keep my liking for quite a long time...thats my time by the way...my fandoms normally change after a few weeks XD

I change it whenever I feel like it, or when I find something better.

Meaning it could stay there for months, or for just a week, or whatever.

If only I had something I liked better right now, then I would change mine again...

Usually when something new interests me, like the Dark Lugia in my avvy right now.

I change mine once a week.o.o I have an Obssession of changing My Siggy though.

Whenever I'm bored with my theme, or whenever I find one I like more then I already have, so weekly or sometimes even daily.

Whenever I get the feeling that I should~

It depends on how much I like the avatar...it's ranged from minutes to months with me...probably my longest-running avatar was the one with Misty surrounded by hearts, and the shortest had to be a weird avatar with a peace sign I put on to fit in. There've been hidden meanings behind the peace symbol that I've never liked, so I got rid of it.

I usually change mines every half a year. (yea, you read right) I make different avatar's whenever I feel like changing my banner, which, is when I see something I like. Then I'll stick with it for a loooonnnggg time before thinking of something else. (I don't favor making avatar changes often)

~Blade~

I change mine like every week. XD It used to be everday. oO;; I'm trying to cut back...XD

~Kelsey

Whenever my pair Takari tells me to change it.XD.

Back